免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
這是一個好問題 !
一到三次元我的萌屬性就變成無口 =3= (眾暴毆
我不知誰是斌哥
. . . 大劑 , 原來我認不出DX (掩面

看來我又認錯同一個人
Wilson 發表於 2011-3-2 20:18
知世

不過同duo真係有d似
認錯唔出奇-3-
6000 .. 認真 ?
不過同duo真係有d似
認錯唔出奇-3-
gigilouis 發表於 2011-3-2 20:55
Who
[正常語法]
認真講
如果我唔係有事要行入去怪獸度我就算見到入面有咩熟人都一定唔會專登走入去打招呼[/正常語法]

汝等就不覺得那是很令人難為情(?)的嗎 .. -3-
Who
小忍A夢 發表於 2011-3-2 21:45
見到話比你知-3-
32# 小忍A夢


通過既話~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
32# 小忍A夢


通過既話~~
白河 發表於 2011-3-2 22:25
幾時先知道 ?
37# 小忍A夢


等新聞宣佈~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
吾突然很想玩N3DS的瑪莉奧賽車 ,, -3-
收左$就係時候換生活態度4 -3-
收左$就係時候換生活態度4 -3-
gigilouis 發表於 2011-3-2 22:44
? ..
笑容 =D
小忍A夢 發表於 2011-3-2 16:52
凸=D
本帖最後由 小忍A夢 於 2011-3-2 22:48 編輯

http://www.youtube.com/watch?v=fsLkccU3x2s
..
(走出客廳
(找VCD
? ..
小忍A夢 發表於 2011-3-2 22:45
講緊o個$6000
凸=D
oz13msOO 發表於 2011-3-2 22:45
( ゚д゚) <  信不信吾把汝這個吃霸王餐的踢飛阿 ?
返回列表