免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
講緊o個$6000
gigilouis 發表於 2011-3-2 22:45
< 生活態度

?
6000 .. 認真 ?
小忍A夢 發表於 2011-3-2 21:35
NGP3DS什麼的都沒有壓力了吧?
...
不過我本來就沒有壓力呀=3=(眾毆
< 生活態度

?
小忍A夢 發表於 2011-3-2 22:48
iphone
NGP3DS什麼的都沒有壓力了吧?
...
不過我本來就沒有壓力呀=3=(眾毆
oz13msOO 發表於 2011-3-2 22:48
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
i瘋!=3=
.. 點解係生活態度 ?
.. 點解係生活態度 ?
小忍A夢 發表於 2011-3-2 22:53
因為香港人大多都有1部-3-"
因為唔鍾意訓練員ID所以刪save重玩會唔會好腦殘 ..- -
因為唔鍾意訓練員ID所以刪save重玩會唔會好腦殘 ..- -
小忍A夢 發表於 2011-3-2 23:01
用金手算...-3-
正版
id很差嗎?id真的很差嗎?=3=
有吾不喜歡的數字 !
知世
gigilouis 發表於 2011-3-2 20:55
抱歉了知世 (跪
[正常語法]
認真講
如果我唔係有事要行入去怪獸度我就算見到入面有咩熟人都一定唔會專登走入去打招呼[/正常語法]

汝等就不覺得那是很令人難為情(?)的嗎 .. -3- ...
小忍A夢 發表於 2011-3-2 21:50
讚好
用乜野I瘋
I卜先係王道
I卜平I瘋一截
返回列表