Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
用金手算...-3- oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:03
TOP
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
i瘋同i卜係兩個層次=3= oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:34
你返工會拎部瘋出來玩 但你唔會拎個卜出來羅=3= 老闆( ゚д゚) < 你明天不用來返工了 打電話? 老子還用上世代的手提(天 mp3,影相什麼的都是浮雲=3= ... oz13msOO 發表於 2011-3-2 23:41
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
後天性コミュ障
66# Wilson 老闆:係索尼寫字樓用Apple野,即炒!!!! 白河 發表於 2011-3-3 00:09
Riko (littleQ)當前離線
♪
食左個辣左少少既公仔面第二日塊面就腫左 .. 呢D咩體質黎 wtf Riko 發表於 2011-3-5 05:53
http://i054.radikal.ru/1103/29/2e450caf2823.jpg 這集飛到上宇宙 這是已經是G GunOam了吧?(噴 然後再來的就是來樸克同盟拳...(誤 oz13msOO 發表於 2011-3-5 13:52
http://www.moe.hk/profile-uid-174262.html 把交收地點由兆康西鐵站弄錯成旺角地鐵站我應該說好萌好萌還是什麼 ?( ゚д゚) Riko 發表於 2011-3-5 14:24