免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
http://i054.radikal.ru/1103/29/2e450caf2823.jpg
這集飛到上宇宙
這是已經是G GunOam了吧?(噴
然後再來的就是來樸克同盟拳...(誤
oz13msOO 發表於 2011-3-5 13:52
結果類星龍出不到一話便被究極食蟹神婊回去了-3-
82# oz13msOO


只不管紅毛,
你覺得到而家都未變身既粉紅如何??
白河 發表於 2011-3-5 18:51
最強的永遠是最後才登場的
到黑長直也昇天就到粉紅出招了吧=3=
結果類星龍出不到一話便被究極食蟹神婊回去了-3-
窗 發表於 2011-3-5 19:00
我覺得是自己婊回去的=3=
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-5 19:32 編輯
85# Kenz


之後應該有好多關都係甘有2邊視點,
多蒙感覺一般,只係爆左金身後先叫有用,
反而可以同時lock幾部機Wing Zero今集幾好用,
所以希羅由第一關用到而家都仲用緊~~ ...
白河 發表於 2011-3-5 18:48
最唔鍾意開左超一擊但敵方turn俾人打中cool down回去普通mode
遲d有機會都想玩下zero system
儲錢買group2艦 預定買00 season2隻艦 艦長是皇.李(season 2
貪佢火力不差
最強的永遠是最後才登場的
到黑長直也昇天就到粉紅出招了吧=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-5 19:15
我期待的共鬥呢-3-?
我覺得是自己婊回去的=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-5 19:18
怎樣才能自己婊回去-3-
又沒有救世星龍般的效果-3-
94# Kenz


甘樣先可以平衡番,更何況應該唔止一部機上到超一擊吧!?

zero system有加攻加防幾好用,
不過EX-S勁好多,個system係HP30%以下發動
防同機動力+20,即時變左鐵盾~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
94# Kenz


甘樣先可以平衡番,更何況應該唔止一部機上到超一擊吧!?

zero system有加攻加防幾好用,
不過EX-S勁好多,個system係HP30%以下發動
防同機動力+20,即時變左鐵盾~~ ...
白河 發表於 2011-3-5 19:42
係就係
不過多蒙由金身cool down到普通mode超懷具
睇下高lv時回避率有冇改善 或者升機的機動牲(唔知會唔會提高回避

我純粹想看zero system開啟的動畫w
zero system冇動畫的(得C某關希羅坐艾比安暴走既劇情),
坐上去已經開左~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
代知世問
窗棍你幾時出天悅?
gigilouis 發表於 2011-3-2 19:45
近排都唔得閒(汗
應該要等chaos比賽先至會去天悅-3-
怎樣才能自己婊回去-3-
又沒有救世星龍般的效果-3-
窗 發表於 2011-3-5 19:33
蓋牌打開...=3=
/(◕ ◡◡ ◕)\ <當魔法少女的好處到底有啥?
78# Riko


開頭仲以為係
白河 發表於 2011-3-5 18:41
如果係既我一定講哂粗口
嗯 話說我和這網的兩個會員交收過
兩個也是女的-3-

http://www.moe.hk/profile-uid-175651.html
把交收地點由油麻地地鐵站弄錯成九龍塘地鐵站我應該說好萌好萌還是什麼  ?( ゚д゚) ...
窗 發表於 2011-3-5 18:55
女的 > 好萌好萌 ( ゚д゚)窗
男的 > D!U ( ゚д゚)窗

... ( ゚д゚) Q
bobo 你邊有比 比GL既球棒 比我
做乜同GL講話放左去我度 ?-.-
返回列表