免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
天悅PC執左,信和個2間PC都應該就執
新舖係後面樓上,有幾個位打deck~~
白河 發表於 2011-3-10 19:41
天悅PC其實點解會執 ?
生意好像不差吧
小q
新型加具土 50@要唔要-3-?
有2張
天悅PC其實點解會執 ?
生意好像不差吧
Wilson 發表於 2011-3-10 19:55
主要係冇人打理開鋪
咩黎 ?
Riko 發表於 2011-3-10 19:41
卡GAME,有埋動畫-3-
天悅PC執左,信和個2間PC都應該就執
新舖係後面樓上,有幾個位打deck~~
白河 發表於 2011-3-10 19:41
只係執一樓
新舖不是在旺角地鐵站附近嗎
主要係冇人打理開鋪
gigilouis 發表於 2011-3-10 19:56
真的挺爹卡路洽 (汗
卡GAME,有埋動畫-3-
窗 發表於 2011-3-10 19:57
動畫才是本 . . . (廚Mode
城大大坑東出口 ---> 石硤尾公園(足球場) ---> 賽馬會盲人中心(大坑西街) -左轉->
南昌街 ---> 南昌街、元洲街交界(油站附近) -右轉-> 一直行 ---> 天悅


35分鐘

我真係超無聊 (掩面
城大大坑東出口 ---> 石硤尾公園(足球場) ---> 賽馬會盲人中心(大坑西街) -左轉->
南昌街 ---> 南昌街、元洲街交界(油站附近) -右轉-> 一直行 ---> 天悅


35分鐘

我真係超無聊 (掩面 ...
Wilson 發表於 2011-3-10 20:05
(握手
有無人入左PC個群
小q
新型加具土 50@要唔要-3-?
有2張
gigilouis 發表於 2011-3-10 19:55
幫我還價90蚊試下
唔得先再諗
聽日有無人去C3
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-10 21:24 編輯
動畫才是本 . . . (廚Mode
Wilson 發表於 2011-3-10 19:59
户倉姊(and幻想帝)才是本...(巴
最終進化如果要我想用錢放
你個度我都冇卡要 ..-333-
Riko 發表於 2011-3-10 19:40
ok

話說想放卡回本但諗唔到有咩好放
想睇 T.P.SAKURA 但係搵唔到載點 ..
返回列表