免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
Z2是什麼?-3-
輸出要靠自己 !
Riko 發表於 2011-3-14 19:04
輸出要靠老金=3=
bobo 你有冇GEB完美ISO載點 (唔會行行下Hand個個
無印爆左想玩第二集
Riko 發表於 2011-3-14 17:51
無印用老系統爆機
強大(拇指

link:
http://bbs.3dmgame.com/showtopic-1545787.html
331# Riko


我打的是新●God eater!!(拖
白河 發表於 2011-3-14 19:43
白河C社內部人員確認 (蓋章
輸出要靠老金=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-14 20:49
你以為偶會這樣說嗎 ?( `Д´) !
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
321# Riko


未,
打到後期CPU隊友太腦殘,搞到我次次1挑2打唔羸
已經放棄左~~
白河 發表於 2011-3-14 19:01
以我用新系統由第一章後段到第二章初期的進度來說
隊友仍是你的好幫手
鏘鏘 !體力增強劑 !
鏘鏘 !筋力增強劑 !
你今日食左未 ?
Riko 發表於 2011-3-14 19:12
我未食
遲d可能要(?
我睇片仲見到有人用強制解放劑來速殺
真係唔講你唔知=3=(毆
http://www.hko.gov.hk/gts/equake/contingency_c.htm
oz13msOO 發表於 2011-3-14 20:55
香港政府俾GJ你 !
真係唔講你唔知=3=(毆
http://www.hko.gov.hk/gts/equake/contingency_c.htm
oz13msOO 發表於 2011-3-14 20:55
一段字解釋= =
真坑爹
無印用老系統爆機
強大(拇指

link:
http://bbs.3dmgame.com/showtopic-1545787.html
Kenz 發表於 2011-3-14 22:43
無印結局感覺好好
雖然詩音最後返返上月球
冇得再做NPC一齊打唔開心
My Life 神曲確認超超超好聽
打爆機之後詩音/全部女角衫都有得整
以我用新系統由第一章後段到第二章初期的進度來說
隊友仍是你的好幫手
Kenz 發表於 2011-3-14 22:47
Burst NPC AI 同近戰攻擊力有強化過
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-14 23:04 編輯
無印結局感覺好好
雖然詩音最後返返上月球
冇得再做NPC一齊打唔開心
My Life 神曲確認超超超好聽
打爆機之後詩音/全部女角衫都有得整
Riko 發表於 2011-3-14 22:58
角色的專用神機都好似有得做
但我唔識點找素材
我未食
遲d可能要(?
我睇片仲見到有人用強制解放劑來速殺
Kenz 發表於 2011-3-14 22:49
筋力增強劑 30秒內提升攻擊力
體力增強劑1支加HP最大值10
基本上場場一開始都要食兩支先 (100>120)
角色的專用神器都好似有得做
但我唔識點找素材
Kenz 發表於 2011-3-14 23:02
wiki
返回列表