oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
TOP
輸出要靠自己 ! Riko 發表於 2011-3-14 19:04
Kenz 當前離線
きららちゃん
bobo 你有冇GEB完美ISO載點 (唔會行行下Hand個個 無印爆左想玩第二集 Riko 發表於 2011-3-14 17:51
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
331# Riko 我打的是新●God eater!!(拖 白河 發表於 2011-3-14 19:43
輸出要靠老金=3= oz13msOO 發表於 2011-3-14 20:49
321# Riko 未, 打到後期CPU隊友太腦殘,搞到我次次1挑2打唔羸 已經放棄左~~ 白河 發表於 2011-3-14 19:01
鏘鏘 !體力增強劑 ! 鏘鏘 !筋力增強劑 ! 你今日食左未 ? Riko 發表於 2011-3-14 19:12
真係唔講你唔知=3=(毆 http://www.hko.gov.hk/gts/equake/contingency_c.htm oz13msOO 發表於 2011-3-14 20:55
無印用老系統爆機 強大(拇指 link: http://bbs.3dmgame.com/showtopic-1545787.html Kenz 發表於 2011-3-14 22:43
以我用新系統由第一章後段到第二章初期的進度來說 隊友仍是你的好幫手 Kenz 發表於 2011-3-14 22:47
無印結局感覺好好 雖然詩音最後返返上月球 冇得再做NPC一齊打唔開心 My Life 神曲確認超超超好聽 打爆機之後詩音/全部女角衫都有得整 Riko 發表於 2011-3-14 22:58
我未食 遲d可能要(? 我睇片仲見到有人用強制解放劑來速殺 Kenz 發表於 2011-3-14 22:49
角色的專用神器都好似有得做 但我唔識點找素材 Kenz 發表於 2011-3-14 23:02