免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
我打到爆機都仲用緊虎劍女王同ICEGUN ..
其他武器D需要素材好膠 -.-
349# Riko
如果有實用資料的話就+進集中貼裏
http://selection.sclub.com.tw/re ... o=lastpost#lastpost
我打到爆機都仲用緊虎劍女王同ICEGUN ..
其他武器D需要素材好膠 -.-
Riko 發表於 2011-3-14 23:07
我都用ICEGUN 不過做了把肉斬大劍
我都用ICEGUN 不過做了把肉斬大劍
Kenz 發表於 2011-3-14 23:16
其實我有把格靈機關砲應該勁過ICEGUN (全攻擊屬性倍率相同
不過橫掂我都幾乎唔打遠攻所以都係懶換
肉斬大劍好醜怪 !
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-14 23:28 編輯
其實我有把格靈機關砲應該勁過ICEGUN (全攻擊屬性倍率相同
不過橫掂我都幾乎唔打遠攻所以都係懶換
肉斬大劍好醜怪 !
Riko 發表於 2011-3-14 23:21
無印遠攻效率高你卻不玩?

用一開始藍色個把用用下就習慣左像鐵版的外觀
肉斬只是配色由藍轉紅而已
無印遠攻效率高你卻不玩?

用一開始藍色個把用用下就習慣左像鐵版的外觀
肉斬只是配色由藍轉紅而已
Kenz 發表於 2011-3-14 23:26
1. 唔整識子彈
2. 唔鍾意睇住條OP黎打
3. 虎劍有兩個副效果 >捕食OP吸收量下降 ,OP下降(中)
肉斬好似拎住塊鐵板出去打咁
完全唔似劍所以唔係太鍾意 ,,
354# Riko


無印遠攻的確係繁d
淨係整子彈已經可以整足成日......
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
白河買唔買GEB一齊玩 ?
354# Riko


無印遠攻的確係繁d
淨係整子彈已經可以整足成日......
白河 發表於 2011-3-14 23:35
無印:公式破壞彈最高!

MK 搵唔搵到 .. ?
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
無印:公式破壞彈最高!
Kenz 發表於 2011-3-14 23:42
詳細 ?
我剩係聽過人講打頭彈攻擊力好高
.. 補丁點打 ?
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-14 23:54 編輯
詳細 ?
我剩係聽過人講打頭彈攻擊力好高
Riko 發表於 2011-3-14 23:43
ダメージ追求貫通系
http://www21.atwiki.jp/godeater-wiki/pages/53.html

GEB的槍傷害計算改左所以弱左  請找新配方 集中貼有 我當輔助用
357# Riko


都可以既
但我想爆埋無印先,一係下次出黎陪我打!?
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表