Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
TOP
Kenz 當前離線
きららちゃん
我打到爆機都仲用緊虎劍女王同ICEGUN .. 其他武器D需要素材好膠 -.- Riko 發表於 2011-3-14 23:07
我都用ICEGUN 不過做了把肉斬大劍 Kenz 發表於 2011-3-14 23:16
其實我有把格靈機關砲應該勁過ICEGUN (全攻擊屬性倍率相同 不過橫掂我都幾乎唔打遠攻所以都係懶換 肉斬大劍好醜怪 ! Riko 發表於 2011-3-14 23:21
無印遠攻效率高你卻不玩? 用一開始藍色個把用用下就習慣左像鐵版的外觀 肉斬只是配色由藍轉紅而已 Kenz 發表於 2011-3-14 23:26
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
354# Riko 無印遠攻的確係繁d 淨係整子彈已經可以整足成日...... 白河 發表於 2011-3-14 23:35
無印:公式破壞彈最高! Kenz 發表於 2011-3-14 23:42
詳細 ? 我剩係聽過人講打頭彈攻擊力好高 Riko 發表於 2011-3-14 23:43