免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
放150都有人收-3-"
gigilouis 發表於 2011-3-18 20:20
!
咩巫術
SAO 7 幾時出 .. ?雖然絕劍我已經睇左
http://d.hatena.ne.jp/video/niconico/sm13880712
炸彈魔 ?
Riko 發表於 2011-3-18 21:17
好像很難用的樣子
好像很難用的樣子
Kenz 發表於 2011-3-18 21:34
http://d.hatena.ne.jp/video/niconico/sm13847000
杏子很好用的樣子
399# Riko


第1次,好難玩
第2次:唔貪心打,基本上打到~~


Q比反而係最易打~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
399# Riko


移動用唔慣
mp/餘彈又唔知邊度睇 Or2
血同子彈係同一條,去到箭咀位射唔到子彈
冇晒即輸



暫時第1關:67"
      第2關:150"
      第3關:27.3"
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
398# Riko


杏子攻擊範圍好大~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
未出
Riko 發表於 2011-3-18 17:41
出左
399# Riko


第1次,好難玩
第2次:唔貪心打,基本上打到~~


Q比反而係最易打~~
白河 發表於 2011-3-18 23:21
都係好難玩
不過我全部時間都快過你 (挺
399# Riko


移動用唔慣
mp/餘彈又唔知邊度睇 Or2
Wilson 發表於 2011-3-18 23:49
近身攻擊唔扣M/HP
開鎗/受到攻擊扣M/HP
注意M/HP多D用SPACE時間會快好多
出左
窗 發表於 2011-3-19 02:57
岩岩先睇到OT出左圖

CC/CU/CR 出現(Renew)根本就係叫人唔好抽 1.0 2.0

宙終於有隙間防殺

搭住妹妹大人玩仲可以當打點用

青娃子出場拉5個人強到逆天

舊卡大量換圖終於可以玩小空

小空好萌
一陣畫小空 !
結論
Tony 一唔一齊抽 (拖
返回列表