Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
放150都有人收-3-" gigilouis 發表於 2011-3-18 20:20
TOP
Kenz 當前離線
きららちゃん
http://d.hatena.ne.jp/video/niconico/sm13880712 炸彈魔 ? Riko 發表於 2011-3-18 21:17
好像很難用的樣子 Kenz 發表於 2011-3-18 21:34
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
窗 當前離線
超高校級の戀戀控
未出 Riko 發表於 2011-3-18 17:41
399# Riko 第1次,好難玩 第2次:唔貪心打,基本上打到~~ Q比反而係最易打~~ 白河 發表於 2011-3-18 23:21
399# Riko 移動用唔慣 mp/餘彈又唔知邊度睇 Or2 Wilson 發表於 2011-3-18 23:49
出左 窗 發表於 2011-3-19 02:57