免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
另:呢個效果係咪指個d執墳上手個d??
白河 發表於 2011-3-24 11:21
對手的效果 >任何基本能力 ,事件能力 ,特殊能力 ,道具能力 ,場地能力
對手進入手牌的卡枚數 >任何方法從 deck , treasurebox ,Front 上手的卡
你邊度睇到佢話過treasurebox上手呢D字眼 ?
宙屬o個個係指有幾多人就可以step draw幾多張?
gigilouis 發表於 2011-3-24 18:33
出場時根據我方人數得到 STEP : Draw 1

PS .同一人物同一個基本能力一個回合只可以發動一次
而日屬應該係指有幾多基本text就可以得到幾多個基本text(由即打開始去到deck bouns)?
gigilouis 發表於 2011-3-24 18:33

同列對方人物合計如果有X個基本能力 = 3項能力回合完結前各得到X個
529# Riko


可能係我打少左幾隻,
本來我係想問執墳上手計唔計~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
砍掉重練
砍吧
砍吧
砍吧
不砍嗎?
oz13msOO 發表於 2011-3-24 21:32
不要


支那效果唔係可以碌直晒人之後之後3個AF人都打咩??
早幾日有人同我講碌直之後AF淨係可以打一個,之後要全部橫.....
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
下一個戰鬥完結時


我仲以為你一早就知 .. 囧
http://orenoturn.com/goods_image/A19435_Z1.jpg

支那效果唔係可以碌直晒人之後之後3個AF人都打咩??
早幾日有人同我講碌直之後AF淨係可以打一個,之後要全部橫..... ...
白河 發表於 2011-3-24 22:20
下一個battle end時要橫哂
你下一個battle你得一個人打到-3-
琴日去in's point 某ken檔睇到佢開緊銀符律3.0
窗 發表於 2011-3-24 13:32
!!!
我要R青娃同RC早苗同R天子同RC姆Q同R文文同R妹妹同R早苗同U小空同U戀戀 !
出場時根據我方人數得到 STEP : Draw 1

PS .同一人物同一個基本能力一個回合只可以發動一次


同列對方人物合計如果有X個基本能力 = 3項能力回合完結前各得到X個 ...
Riko 發表於 2011-3-24 22:11
係wo
姐係廢紙一張,以上

要咁多個基本能力做乜-3-"



xg7既sc
好似幾ok咁
534# Riko


一時腦殘左...
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
538# gigilouis


可能因為張圖唔清,
感覺w個張好似有d化化地甘~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
係wo
姐係廢紙一張,以上

要咁多個基本能力做乜-3-"
gigilouis 發表於 2011-3-24 22:24
由貴明明勁到hihi !


你即係問緊要咁多個Deck Bouns做咩姐
多基本能力唔係壞事
舉個例子有尾乃道櫻子阿海就係戰神 !
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
小q,
之前你話配人力車個個花屬人叫咩名??
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
534# Riko


一時腦殘左...
白河 發表於 2011-3-24 22:27
佢既用途係第1turn pay低
第2turn打2次-3-
返回列表