免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
重睇十二集ing
I SAY YES 依然係神曲
ED 交比釘宮唱依然係錯誤決定 -.-
Riko 發表於 2011-3-29 07:45
由釘宮配已經係一個錯誤決定- -
以你地既logic,有乜主役比釘宮配唔係錯誤既決定?
643# Riko


嗯~~
白河 發表於 2011-3-29 09:05
Si
由釘宮配已經係一個錯誤決定- -
gigilouis 發表於 2011-3-29 09:46
反對 (1s
釘宮只要唔唱ED明明好好
以你地既logic,有乜主役比釘宮配唔係錯誤既決定?
oz13msOO 發表於 2011-3-29 10:09
你地 X
GL O
我都冇話過我討厭釘宮
又冇聲優敵視症
咪屈我
652# Riko


當你同時睇零使+夏娜
你就會覺得釘宮係好煩- -
652# Riko


當你同時睇零使+夏娜
你就會覺得釘宮係好煩- -
gigilouis 發表於 2011-3-29 10:22
零使我剩係睇左頭兩季
夏娜都係睇左頭兩季
兩套唔同時期睇唔覺 (攤
釘宮我又唔係覺得甘差,有時都配得ok~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
釘宮我又唔係覺得甘差,有時都配得ok~~
白河 發表於 2011-3-29 10:32
第一次記得聲優名就係因為睇夏娜
Ruizu 很好
夏娜 很好
大河 很好
不過前題咪又係角色要鍾意
你自己唔鍾意既角色聲優點好都係冇辦法
覺得唔好聽又自認好叻叻既一係唔好聽一係自己配囉 (explosion -3-
細細隻既爆鎚龍好得意~~~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
本帖最後由 Kenz 於 2011-3-29 12:02 編輯
釘宮我又唔係覺得甘差,有時都配得ok~~
白河 發表於 2011-3-29 10:32
+1
我喜歡釘宮配銀蛋的神樂 超歡樂的

最近g world裏都拿了在雙蛋2季王留美身旁的釘宮用 殘酷的性格不錯
大海賊J套裝好靚,不過d耐性同洞位就.......
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
MHP 熱情 0%
尋左輸左幾場返到屋企突然想將全部唔會用到又唔想玩既TCG放哂佢
放哂落溥又唔會玩剩係得閒打開望下都唔知拎黎做乜
白河BO有冇荔枝要
木場銀閃木場菲也卡魔法少女愛麗絲美羽沙耶個D都有
雀宮一戀如果要我都可以再搵下
本帖最後由 大道寺知世 於 2011-3-29 12:05 編輯
出現了!
窗 發表於 2011-3-29 08:17
流星的網址超難找OTL
返回列表