免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
662# Riko
雀宮一戀上次同網友trade唔到?
652# Riko


當你同時睇零使+夏娜
你就會覺得釘宮係好煩- -
gigilouis 發表於 2011-3-29 10:22
不覺得-.-
尋左輸左幾場返到屋企突然想將全部唔會用到又唔想玩既TCG放哂佢
放哂落溥又唔會玩剩係得閒打開望下都唔知拎黎做乜
白河BO有冇荔枝要
木場銀閃木場菲也卡魔法少女愛麗絲美羽沙耶個D都有
雀宮一戀如果要我都可以再搵 ...
Riko 發表於 2011-3-29 11:50
點解當中無GL同我-.-
662# Riko
雀宮一戀上次同網友trade唔到?
Kenz 發表於 2011-3-29 12:06
你話呢 =)
不覺得-.-
大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:06
爽哥想搵你做碰友 =)
爽哥想搵你做碰友 =)
Riko 發表於 2011-3-29 12:10
釘宮超有趣的!你有什麼意見嗎!?
點解當中無GL同我-.-
大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:07
我除左近幾set日料都冇咩野想要-3-
點解當中無GL同我-.-
大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:07
GL 剩係玩日仲齊過我點會有野放俾佢喎   -3-
大佬斌乜卡都好似有咁我點會有野放俾你喎 -3-
一係有咩要你俾個List我最好
GL 剩係玩日仲齊過我點會有野放俾佢  
你乜卡都好似有我點會有野放俾你
一係有咩要你俾個List我 ?
Riko 發表於 2011-3-29 12:23
我就說過我不是什麼都有.....

棗 恭介 【R】<--(舉手
釘宮超有趣的!你有什麼意見嗎!?
大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:16
うるさいうるさいうるさい !
我就說過我不是什麼都有.....

棗 恭介 【R】
大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:26
但係你真係好多好多好多野都有

白河話要玩上杉美鳩人力車HOLD左
一係我執好哂D R再影相上黎 ?
雖然好麻煩咁 ,,
うるさいうるさいうるさい !
Riko 發表於 2011-3-29 12:27
我沒特別喜歡的聲優,也沒特別討厭的聲優

釘宮我是沒覺得有多問題,卻也不像某爽那樣瘋狂。
但係你真係好多好多好多野都有

白河話要玩上杉美鳩人力車HOLD左
Riko 發表於 2011-3-29 12:32
...............(牆邊畫圈
我沒特別喜歡的聲優,也沒特別討厭的聲優

釘宮我是沒覺得有多問題,卻也不像某爽那樣瘋狂。
大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:35
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
返回列表