免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
一係我執好哂D R再影相上黎 ?
雖然好麻煩咁 ,,
Riko 發表於 2011-3-29 12:35
這樣很難吧?

話說我昨天把所有卡分R、U、C和屬性分類整理

分好後才發現我的R(連P)數量差不多比U多(゚д゚)
這樣很難吧?

話說我昨天把所有卡分R、U、C和屬性分類整理

分好後才發現我的R(連P)數量差不多比U多(゚д゚)
大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:39
R只要無視廢R唔理數目應該會少好多 ?
303
Riko 發表於 2011-3-29 12:36
你給我冷靜一點。

R只要無視廢R唔理數目應該會少好多 ?
Riko 發表於 2011-3-29 12:41
那樣的話就得大約1/5是有用的卡吧.....

當中月屬是最殘念的那一類.....
662# Riko


應該係得埋木場野,愛麗絲同美羽~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~


知唔知價錢 ?(HK
WS 塔巴撤一張個人立繪卡都冇 .. 差別待遇咩
你給我冷靜一點。


大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:45
不要再裝了你這個口裡說著冷靜冷靜突然就對著爽哥進入發射態勢的變態 !(讀心
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
1.0全都不見了( ゚д゚)
放哂落溥又唔會玩剩係得閒打開望下都唔知拎黎做乜
Riko 發表於 2011-3-29 11:50
這邊有個把卡放進簿又不會玩剩係得閒打開望下的人喔
不要再裝了你這個口裡說著冷靜冷靜突然就對著爽哥進入發射態勢的變態 !(讀心
Riko 發表於 2011-3-29 12:59
( ゚д゚) <你到底是無意識還是讀心啊
1.0全都不見了( ゚д゚)
窗 發表於 2011-3-29 13:22
?
這邊有個把卡放進簿又不會玩剩係得閒打開望下的人喔
窗 發表於 2011-3-29 13:23
我咁既卡多到卡簿冇位裝喎
( ゚д゚) <你到底是無意識還是讀心啊
窗 發表於 2011-3-29 13:31
( ゚д゚) <偶然把姊姊叫出來讀心不可以嗎 ?























無意識
(゚д゚  ) <姊姊 ~這裡也有人想找你喔
放哂落溥又唔會玩剩係得閒打開望下都唔知拎黎做乜
Riko 發表於 2011-3-29 11:50
你這樣說我可是很傷心的 (望鳥羽莉
返回列表