大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
一係我執好哂D R再影相上黎 ? 雖然好麻煩咁 ,, Riko 發表於 2011-3-29 12:35
TOP
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
這樣很難吧? 話說我昨天把所有卡分R、U、C和屬性分類整理 分好後才發現我的R(連P)數量差不多比U多(゚д゚) 大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:39
303 Riko 發表於 2011-3-29 12:36
R只要無視廢R唔理數目應該會少好多 ? Riko 發表於 2011-3-29 12:41
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
你給我冷靜一點。 大道寺知世 發表於 2011-3-29 12:45
窗 當前離線
超高校級の戀戀控
放哂落溥又唔會玩剩係得閒打開望下都唔知拎黎做乜 Riko 發表於 2011-3-29 11:50
不要再裝了你這個口裡說著冷靜冷靜突然就對著爽哥進入發射態勢的變態 !(讀心 Riko 發表於 2011-3-29 12:59
1.0全都不見了( ゚д゚) 窗 發表於 2011-3-29 13:22
這邊有個把卡放進簿又不會玩剩係得閒打開望下的人喔 窗 發表於 2011-3-29 13:23
( ゚д゚) <你到底是無意識還是讀心啊 窗 發表於 2011-3-29 13:31
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP