免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
?
Riko 發表於 2011-3-29 13:32
想跳也不能跳 ( ゚д゚)
我咁既卡多到卡簿冇位裝喎
Riko 發表於 2011-3-29 13:32
小q好神( ゚д゚)
你這樣說我可是很傷心的 (望鳥羽莉
Wilson 發表於 2011-3-29 14:17
老子留番部份GW用來放錢包
証件(相)好7=3=
老子留番部份GW用來放錢包
証件(相)好7=3=
oz13msOO 發表於 2011-3-29 18:55
拎GW放銀包咁豪 =3=

為甚麼要把ID卡放係果D透明位
ID卡好易被水氣弄到痴在那些透明膠上
順帶一提 , W棍的ID卡連小8放係不透明八達通套內
304
不要再裝了你這個口裡說著冷靜冷靜突然就對著爽哥進入發射態勢的變態 !(讀心
Riko 發表於 2011-3-29 12:59
呼哈呼哈?
想跳也不能跳 ( ゚д゚)
窗 發表於 2011-3-29 14:55
開3.0有1.0的KEY卡

其他的白卡看我將就將就(?
小Q,今天去英楊他告訴我連2~3天RS會到貨

問我要不要爆盒,爆的話可以算我便宜一點(?
你這樣說我可是很傷心的 (望鳥羽莉
Wilson 發表於 2011-3-29 14:17
我講得唔清楚
我意思係個D打卡有用又放落簿自己又唔係太想儲個D卡
如果連剩係收返黎儲既卡都放埋我真係唔洗再玩呢隻TCG (茶
想跳也不能跳 ( ゚д゚)
窗 發表於 2011-3-29 14:55
銀符律 ?
2.0 3.0 咩都有喎
呼哈呼哈?
大道寺知世 發表於 2011-3-29 20:29
嗚哇被罵竟然還興奮了 ?!
小Q,今天去英楊他告訴我連2~3天RS會到貨

問我要不要爆盒,爆的話可以算我便宜一點(?
大道寺知世 發表於 2011-3-29 20:31
嗯 .. 問下吳國豪先
字數
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
我是卡圖派啦( ゚д゚)
嗚哇被罵竟然還興奮了 ?!
Riko 發表於 2011-3-30 03:54
( ゚д゚) <他可是能盯著小五蘿的內褲還幻想成濕了的(ry
望著我銀包裏的妹輝卡貼
時雨果然棒-3-
返回列表