免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
看情報圖感到騙錢很大
Kenz 發表於 2011-3-31 08:48
我個隻俾某某人拎左
CV 我又未玩過
完全 ~ 冇問題
零使第三季補完ing
暫時睇左頭五集都覺得係三輯入面最爛既一季
劇情順序亂改
仲要睇到第七集先開始入正篇
唉 -o-
零使第三季補完ing
暫時睇左頭五集覺得係三輯入面最爛既一季
劇情順序亂改
仲要睇到第七集先開始入正篇
唉 -o-
Riko 發表於 2011-3-31 08:57
睇左小說?
睇左小說?
Kenz 發表於 2011-3-31 09:02
1至20集睇哂
雖然以前已經睇左1-15不過要回憶返劇情所以呢兩日又由頭睇左兩次
外傳塔巴撤冒險同烈風騎士姬都未睇
第三季OP的才人帥帥到不行
是因為披風嗎 ?果然是披風嗎 ?果然是披風吧 ??
突然間諗起上個禮拜見到抽個班緊閃電十一人卡既腐女
腐女A :阿阿阿阿阿 ~(真實對白
腐女B :豪炎寺阿阿阿阿阿 ~ (設計對白
腐女C :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女D :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女E :阿阿阿阿阿 ~(開卡
突然間諗起上個禮拜見到抽個班緊閃電十一人卡既腐女
腐女A :阿阿阿阿阿 ~(真實對白
腐女B :豪炎寺阿阿阿阿阿 ~ (設計對白
腐女C :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女D :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女E :阿阿阿阿阿 ~(開卡 ...
Riko 發表於 2011-3-31 09:13
點解0廿肯定腐女?
仲有同伴0.0
中左正卡有時都會興奮吧
第七集好好睇 !
集集都係咁一定唔會俾人話係爛改編
中左正卡有時都會興奮吧
Kenz 發表於 2011-3-31 09:16
嗯 .. 我懶費事吐糟你
突然間諗起上個禮拜見到抽個班緊閃電十一人卡既腐女
腐女A :阿阿阿阿阿 ~(真實對白
腐女B :豪炎寺阿阿阿阿阿 ~ (設計對白
腐女C :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女D :阿阿阿阿阿 ~(開卡
腐女E :阿阿阿阿阿 ~(開卡 ...
Riko 發表於 2011-3-31 09:13
我糟糕了www(拖
721# Riko


ok~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
733# gigilouis


糟糕了+1
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
730# Kenz


你唔明既就算了~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
crossbone無印漫畫補完,
西布頓威能開好大,杜加奇正一白目
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
在我的視點 有時輝夜的NEET也是萌點

Kenz 發表於 2011-3-31 08:53
NEET姬是萌點+1
返回列表