免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
侵略者看下去與天界和惡魔好像都沒關係 ?
唔似女神系列一貫作風 =   =
Wilson 發表於 2011-4-3 01:34
正體不明
誰知道有沒有關係呢
地球人偏偏在這時候出現惡魔召喚者
是偶然麼?=3=
詳細 !
Wilson 發表於 2011-4-2 13:30

VA 3.0 應募
$288 一SET
那小Q你明天出來嗎?

另看了這個日單,好像很棒

不過我如果下了オレンジ的話,我同時也會下 洩矢 諏訪子 2張和 寅丸 星 3張吧
大道寺知世 發表於 2011-4-2 15:05
出掛
睇心情同睡眠時間

放オレンジ目的係邊我完全唔明 ..
個人經驗日單抽牌剩係靠二姐肯定唔夠人地鬥
雖然根本冇選擇 - -
{:2_40:} 知世見字帶混沌符
我電話98692633
一副Deck都冇 .. -.- 出黎都冇野玩
http://www.youtube.com/watch?v=yegE5ai9abQ
key 如果做幻想系動畫感覺果然好微妙
那我和窗交收完玩一會就直接去你家怎樣?



請開電話啦-.-|||
那我和窗交收完玩一會就直接去你家怎樣?



請開電話啦-.-|||
大道寺知世 發表於 2011-4-3 11:51
...唔去天悅-3-?
那我和窗交收完玩一會就直接去你家怎樣?



請開電話啦-.-|||
大道寺知世 發表於 2011-4-3 11:51
頭先話完唔出天悅爸爸叫我陪佢出石澳釣魚

一陣要出街熄左機叉緊電
頭先話完唔出天悅爸爸叫我陪佢出石澳釣魚

一陣要出街熄左機叉緊電
Riko 發表於 2011-4-3 12:16
OTL

那你回家給我一個電話....
自用








越睇效果同戰鬥力越覺得好膠膠 ..
http://www.projectcore.jp/data/project-core/_/70726f647563742f6f6730323032312e6a70670032353000.png
越睇效果同戰鬥力越覺得好膠膠 ..
Riko 發表於 2011-4-3 12:59
你玩OG咩?
你玩OG咩?
Kenz 發表於 2011-4-3 13:27
C系可以混卡玩
玩SCMCDCOGC有咩分別
C系可以混卡玩
玩SCMCDCOGC有咩分別
Riko 發表於 2011-4-3 13:29
唔見dancing雙子機
你砌舞hime仲有位嗎
返回列表