oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
侵略者看下去與天界和惡魔好像都沒關係 ? 唔似女神系列一貫作風 = = Wilson 發表於 2011-4-3 01:34
TOP
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
詳細 ! Wilson 發表於 2011-4-2 13:30
那小Q你明天出來嗎? 另看了這個日單,好像很棒 不過我如果下了オレンジ的話,我同時也會下 洩矢 諏訪子 2張和 寅丸 星 3張吧 大道寺知世 發表於 2011-4-2 15:05
窗 當前離線
超高校級の戀戀控
大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
那我和窗交收完玩一會就直接去你家怎樣? 另 請開電話啦-.-||| 大道寺知世 發表於 2011-4-3 11:51
頭先話完唔出天悅爸爸叫我陪佢出石澳釣魚 一陣要出街熄左機叉緊電 Riko 發表於 2011-4-3 12:16
Kenz 當前離線
きららちゃん
http://www.projectcore.jp/data/project-core/_/70726f647563742f6f6730323032312e6a70670032353000.png 越睇效果同戰鬥力越覺得好膠膠 .. Riko 發表於 2011-4-3 12:59
你玩OG咩? Kenz 發表於 2011-4-3 13:27
C系可以混卡玩 玩SCMCDCOGC有咩分別 Riko 發表於 2011-4-3 13:29