大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
TOP
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
玩了日G-GEN W 嗯...有複數攻擊的就是一整個IMBA LOCK 3打爆1隻抽水2隻重複3次 殺敵效率和只能打單機的是不能比的-3- EN很易不夠用 想要節省道具返艦就不能跑太遠 艦...好X貴OTL 老子又喜歡買貴價人儲不到$ 3條友 ... oz13msOO 發表於 2011-4-5 14:02
IMBA什麼什麼的最討厭了 個OP賣幾$先?=3= 咁多人比你買 點會用唔晒喎=3=(毆 oz13msOO 發表於 2011-4-5 14:53
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
Kenz 當前離線
きららちゃん
951# oz13msOO 3l ock配d有冷徹既人, 對面機件甲仲薄過紙皮~~ 白河 發表於 2011-4-5 17:30
我的馬士文(強化)開DX發3lock衛星砲爆萬4血卒機冇難度 Kenz 發表於 2011-4-5 17:58
957# gigilouis 點解可以打到6位既? 機體升爆左?-3- 用人都是睇有乜愛 能力都係其次 除左隊長位會留意下 唔會特地去配人-3- P.S.當然,我不會找東方老頭坐DX咁惡搞... ... oz13msOO 發表於 2011-4-5 21:20