免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
_,._
゚ д゚)這笑話0分!
  ⊂彡☆))Д′)連米老鼠都有 ...
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-10 21:16 編輯

今天領教了菲利斯.喵喵的能力
GL 你叫喜歡打中二宮野(岡部 倫太郎), 9郎, 宗蓮叔, 幹也,師岡 卓也的我情以可愖呢
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-10 21:29 編輯

http://www.lycee-tcg.com/rule_er ... 92J%81%40%93%81%8Eq
汁獅你可唔可以將刀子效果轉做"按制"發動
等5個仲要自己回合先殺一個人都由你 但消5張卡就真是-3-
今天領教了菲利斯.喵喵的能力
GL 你叫喜歡打中二宮野(岡部 倫太郎), 9郎, 宗蓮叔, 幹也,師岡 卓也的我情以可愖呢
Kenz 發表於 2011-4-10 21:14
我糟糕了(逃
1027# gigilouis


糟糕了+1
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1021# Riko


鋼煉都打得,已經冇野冇可能~

期待出魔動王~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
我糟糕了(逃
gigilouis 發表於 2011-4-10 21:26
1027# gigilouis


糟糕了+1
白河 發表於 2011-4-10 21:31
兩位唔好又腦補= =
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-10 22:13 編輯
1021# Riko


鋼煉都打得,已經冇野冇可能~

期待出魔動王~
白河 發表於 2011-4-10 21:32
我覺得高智能方程式可以車死機/人最神奇
簡直是惡趣味
1027# gigilouis


糟糕了+1
白河 發表於 2011-4-10 21:31
Si .. 我完全唔明你地既思考模式
_,._
゚ д゚)這笑話0分!
  ⊂彡☆))Д′)連米老鼠都有 ...
窗 發表於 2011-4-10 20:52
_,._
゚ д゚)不要以為我很好欺負喇 !
  ⊂彡☆))Д′)這笑話0 ..
1029# Riko


純樸既你唔知好過知~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1028# Kenz


甘話晒d車都ok快既,車死人都叫正常

呢d問題唔洗認真諗啦~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
今天領教了菲利斯.喵喵的能力
GL 你叫喜歡打中二宮野(岡部 倫太郎), 9郎, 宗蓮叔, 幹也,師岡 卓也的我情以可愖呢
Kenz 發表於 2011-4-10 21:14
不懂

今天發生了什麼事?
另想問小Q

何時有空可以去玩LYCEE?
 _,._                       ╣═▷     ╣═▷
 ゚ д゚)∩  < 有問題嗎? ╣═▷  ╣═▷
  ⊂彡                         ╣═▷    ╣═▷ ╣═▷))Д′) < 不要以為我.....
                                       ╣═▷  ╣═▷
                ╣═▷      ╣═▷
返回列表