免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
因為已經看過web版本(九史里生Blog)除了插圖外沒啥興趣的第七集

雖然Abec的優紀出乎意料的可愛可愛可愛 (ry
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-14 19:44 編輯
奇怪的比例
Riko 發表於 2011-4-13 12:55
不要在意外表的比例
只需要有真實版的close up就可以了 如wing gundam用光劍時, Exia用光劍和7劍時 肥仔開炮時的近身look
妹妹呢種生物真係好X討厭
一時就行埋黎搵你講野錢住你唔肯放
一時同佢講句野就 "唔好煩啦" , "行開啦" 門都鎖埋踢開你
同你大小姐講野仲要睇你心情你當係乜水
最犀利係全屋人一同佢有碰撞就當住你面噴消毒藥水 (嗯 ,我望到都覺得爸爸媽媽D EQ好好野
日日返到屋企就走入房衫都唔換對住個FB/出去睇電視/同朋友講電話對到訓覺
訓覺之前又唔熄燈又唔熄電視又唔掉食完D野又唔熄熱水爐晚晚都要人幫佢執手尾
未夠歲數唔俾佢打工又話佢D朋友點點點
佢話要新電話
媽媽又買俾佢
佢話要IPHONE
某爸又買俾佢
過左一個月又想追新款結果又買俾佢
話冇Wifi冇得玩IPHONE又即刻買無線TPLINK俾佢
幾個月換幾部新電話日日銀包都有錢俾佢用都唔明佢打工打工黎做乜X野
點睇都係佢同學打工自己又想學人
買完俾佢多謝都唔講聲買完就態度即變真係超好野
又話咩屋企人唔理解佢
開口埋口都係朋友係咁朋友係咁
望到佢我真係越黎越憎X個D朋友第一位屋企人無所謂既人
學校度好似又認人做大佬又認人做家姐仲成日返屋企9UP話俾我地聽
咁鍾意你D豬朋狗友又認親認戚咁唔想係度咪去人地屋企住囉WTF
已經決定下一次/以後佢一同我講野我就 "行X開啦唔好X煩我"咁回佢
佢唔尊重人憑咩要人尊重佢
不要在意外表的比例
Kenz 發表於 2011-4-14 19:41
幻想世界的居民出現了
神大人二世出現了
1068# Riko


X 妹妹呢種生物真係好X討厭
O 你屋企既妹妹好X討厭


嘛,甘都冇計,
鬼叫佢真係你妹~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1068# Riko


X 妹妹呢種生物真係好X討厭
O 你屋企既妹妹好X討厭
白河 發表於 2011-4-14 20:23
得啦妹控白河 - -
同妹妹結婚啦你 - -
如果係靚仔(刪除線)哥哥或者好萌(刪除線)弟弟情況應該完全唔同
如果唔係妹(女性)屋企人應該就唔會叫我唔好理佢唔好同佢嘈讓佢
頭先某爸又同我講叫我唔好理佢唔好同佢講野放棄佢
我心諗你咪又係口硬心軟講下就算
到時佢話要買乜買乜我肯定都係會照買俾佢哄佢開心滿足哂佢囉
1072# Riko


其實呢個係年紀既問題,
通常有一個大+一個細既,屋企人通常都係叫你讓個細的
我屋企都係甘,之前試過幾次吵到打架甘濟

如果係兄弟/姊妹既情況會可能好d,起碼會容易溝通d先
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
完全冇心機上 Komica 存圖 (每日習慣)
1072# Riko
吵到打架甘濟
白河 發表於 2011-4-14 20:32
Oh yes come on
唔係[人地唔郁手先我唔會郁手]我一早同佢開片
幻想世界的居民出現了
神大人二世出現了
Riko 發表於 2011-4-14 20:15
當你越過了龍騎士07的高牆後 就見怪不怪了
1075# Riko


之前吵到隔離屋唔好意思甘過黎投訴,
最尾要管理處上黎搞掂
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
http://www.eastweek.com.hk/index.php?aid=11961
看圖猜猜地鐵站
Riko 發表於 2011-4-14 20:54
MK(1s

剛剛今日drama堂先拿佢在youtube條片來分析從小動作分析性格
下星期上堂要扮和自己性格完全不同的人的走路方式和舉止
我想份岡倫 睇下2集動畫有冇地方可以參考
1076# Riko


旺角!!!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表