白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
後天性コミュ障
TOP
Riko (littleQ)當前離線
♪
原本堀江由衣唱歌都ok好聽~~(心 白河 發表於 2011-4-14 23:39
我有個哥哥 但我都唔覺好你好多 窗 發表於 2011-4-14 22:44
1124# Wilson 我間房唔開冷氣我大概會變成熟肉(汗 白河 發表於 2011-4-14 23:38
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
? Riko 發表於 2011-4-14 23:39
字幕 (迷 Riko 發表於 2011-4-14 23:43
白河字幕組 喂喂不要拖我自己會 (ry Wilson 發表於 2011-4-14 23:44
嗯 .. 同調 ?(微妙 Riko 發表於 2011-4-14 23:46
我們結 (ry Wilson 發表於 2011-4-14 23:47
1128# Riko 呢首固然棒,(係洗腦) 岩岩睇完套學美,先覺得唱d慢歌都唔錯~ 白河 發表於 2011-4-14 23:47