免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
原來堀江由衣唱歌都ok好聽~~(心
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
原本堀江由衣唱歌都ok好聽~~(心
白河 發表於 2011-4-14 23:39
阿嗚阿嗚
哈嗚嗚
哈嗚嗚阿嗚阿嗚
阿嗚嗚哈哈嗚阿嗚
(即時記憶ing
我有個哥哥
但我都唔覺好你好多
窗 發表於 2011-4-14 22:44
因為你哥不帥阿 (啥
1124# Wilson


我間房唔開冷氣我大概會變成熟肉(汗
白河 發表於 2011-4-14 23:38
字幕 (迷
1124# Wilson


我間房唔開冷氣我大概會變成熟肉(汗
白河 發表於 2011-4-14 23:38
白河字幕組

喂喂不要拖我自己會 (ry
?
Riko 發表於 2011-4-14 23:39
棍 !
回錯了 (暴汗
我有個哥哥
但我都唔覺好你好多
窗 發表於 2011-4-14 22:44
現在還是那樣子 ?
字幕 (迷
Riko 發表於 2011-4-14 23:43
白河字幕組

喂喂不要拖我自己會 (ry
Wilson 發表於 2011-4-14 23:44
嗯 .. 同調 ?(微妙
1128# Riko


呢首固然棒,(係洗腦)
岩岩睇完套學美,先覺得唱d慢歌都唔錯~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
嗯 .. 同調 ?(微妙
Riko 發表於 2011-4-14 23:46
我們結 (ry
我們結 (ry
Wilson 發表於 2011-4-14 23:47
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
1128# Riko


呢首固然棒,(係洗腦)
岩岩睇完套學美,先覺得唱d慢歌都唔錯~
白河 發表於 2011-4-14 23:47
近排都係鍾意God only knows同黑崎真音D專輯
1129# Riko

1130# Wilson

嗯,
大概就係個d俾人擺出黎睇而冇反應既樣子~(誤
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1137# Riko


而家搵番d舊動畫黎睇,
見到d而家出名既CV配之前既路人角色,感覺微妙~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
為了避開睡在床上的狗B
我要特登跨大步D

. . .
棍 ! 我拉到筋了 ! (痛
返回列表