免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1140# Wilson


狗瞓床甘強大!?(汗
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1140# Wilson


狗瞓床甘強大!?(汗
白河 發表於 2011-4-15 00:15
因為太寵佢了
1142# Wilson


(攤手)

仲以為狗狗好多都係瞓地下~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
現在還是那樣子 ?
Wilson 發表於 2011-4-14 23:46
1142# Wilson


(攤手)

仲以為狗狗好多都係瞓地下~~
白河 發表於 2011-4-15 00:19
我怕訓地下夜晚會踩到佢
而且好多人好寵狗唔會佢狗仔瞓地下的

窗 發表於 2011-4-15 00:20
幾歲 ? 有冇工作/讀書 ?
幾歲 ? 有冇工作/讀書 ?
Wilson 發表於 2011-4-15 00:28
21 no
21 no
窗 發表於 2011-4-15 00:40
頹足兩年咁大劑 ? (暴汗
俾著係我老母一定的左我去做野 Dr2
>頹足兩年咁大劑 ? (暴汗
3
1109# 大道寺知世


以前既我超弱氣的說,
而且一調教跟住後果就係被第2個調教番~~(攤手
白河 發表於 2011-4-14 23:30
所以就說要從小開始....
>頹足兩年咁大劑 ? (暴汗
3
窗 發表於 2011-4-15 00:54
有沒有向你的父母進諫叫佢地的你大佬去做野 ?
第2次机戰Z中
第8話(CB路線)後
一直為了賺SW点而燒綫
Hard mode維持中
現在剩4萬几
仲捱唔捱到呢?
我要等考完試才能Z2 Dr2
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 01:34 編輯
第2次机戰Z中
第8話(CB路線)後
一直為了賺SW点而燒綫
Hard mode維持中
現在剩4萬几
仲捱唔捱到呢?
Kenz 發表於 2011-4-15 01:00
其實機戰一路打只會越掉越多$
打咁耐都未擔心過
再衰都仲有SL大法...

淦...發現自己好多REAL係機想用= =
好脫力...

閉關幾日
TOR剛打到終章
但還是SRWZ2速度比我快...OTL
算了,TOR遲些再補吧-3-
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 01:46 編輯
剛剛破了fortissimo EXA//Akkord:Bsusvier的第一男主角線

遊戲內容:

月讀島上發生了一埸被稱為"最終戰爭"的"遊戲"

(略)
大道寺知世 發表於 2011-4-12 23:52
1個人同時有5個能力定分開先
分開既話我可以接受(爆
同時的話不如一開始唔好限制劍使用量= =
見人就砍算X數把啦,仲打?
返回列表