|
       
- 帖子
- 23567

|
1154樓
發表於 2011-4-15 01:23
| 只看該作者
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 01:34 編輯 第2次机戰Z中
第8話(CB路線)後
一直為了賺SW点而燒綫
Hard mode維持中
現在剩4萬几
仲捱唔捱到呢?
Kenz 發表於 2011-4-15 01:00  其實機戰一路打只會越掉越多$
打咁耐都未擔心過
再衰都仲有SL大法...
淦...發現自己好多REAL係機想用= =
好脫力...
閉關幾日
TOR剛打到終章
但還是SRWZ2速度比我快...OTL
算了,TOR遲些再補吧-3- |
|