免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1個人同時有5個能力定分開先
分開既話我可以接受(爆
同時的話不如一開始唔好限制劍使用量= =
見人就砍算X數把啦,仲打?
oz13msOO 發表於 2011-4-15 01:44
是上面這個人物同時有這5種能力

基本上最後的能力差不多是最後才出現用來婊主角的啦

因為主角也是開金手指開很大的傢伙030
有沒有向你的父母進諫叫佢地的你大佬去做野 ?
Wilson 發表於 2011-4-15 00:58
父母可以做既野都做左
另外我唔打算理。
第2次机戰Z中
第8話(CB路線)後
一直為了賺SW点而燒綫
Hard mode維持中
現在剩4萬几
仲捱唔捱到呢?
Kenz 發表於 2011-4-15 01:00
載點 !(手
緋彈開播 !等熟肉 !
是上面這個人物同時有這5種能力

基本上最後的能力差不多是最後才出現用來婊主角的啦

因為主角也是開金手指開很大的傢伙030
大道寺知世 發表於 2011-4-15 01:50
櫻好可愛紗雪好帥雙槍好帥skill名好帥妖精帝國FRIPSIDE果然棒
聽人講劇情好中二不過對剩係收圖收歌既我冇影響 (挺
不過出左咁耐你先玩 ?
一堆OPED插曲我都收左好耐聽左好耐
雖然之前追加版好似加左新曲我都未搵
1160# Riko
人物強度廚得過藍染
劇情就算中二都冇乜出奇(毆飛

伸報:我冇玩過=3=(毆
1158# Riko
上TGBUS有
不過要用強國軟件-3-

乜你都玩機戰既咩=3=
父母可以做既野都做左
另外我唔打算理。
窗 發表於 2011-4-15 02:25
反正HK有綜緩
WFC?(毆飛
1158# Riko
上TGBUS有
不過要用強國軟件-3-

乜你都玩機戰既咩=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 16:34
115優蛋 ?我唔識更新未更新到用唔到


少囉
以前剩係玩過
阿法
OG2
W
主要係因為次次都迫我用勇者王萬能俠個D唔鍾意既機搞到冇乜興趣玩
所以OG我其實幾鍾意
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 17:43 編輯

THUNDER/115

其實除左特別關唔一定要用
係打起來冇咁輕鬆咁解姐-3-
阿法1隨便出手都上萬
用乜都冇所謂....= =
好窮
欠100万G
打幾隻次元獸先還到1G
點X算?=3=(毆
好窮
欠100万G
打幾隻次元獸先還到1G
點X算?=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-15 18:05
我宜家欠990000G
緋彈1熟肉完食
Battle Shooting 好無力
不愧係JC ?
OP歌普通畫面冇動感
ED歌唔好聽畫面好奇怪




一如所料亢奮狀態金次很帥很帥很帥 (ry








名偵探Riko

動畫版連剛氣小哥都變帥了
bo 你PM左個個人拎左答覆未
佢如果唔賣俾你我就出手盒ST我Trade左佢
[冇Z2玩的人亂入一下]諗諗下
在老任掌機上的SRW中只不喜歡蒼流星和電池俠兄弟
比我想像中少[/冇Z2玩的人亂入一下]
返回列表