免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
集中 鐵壁 直感 狙擊 熱血 覺醒
W棍星座+血型的配備

直感係必閃+必中定係友軍一人必中 ?
不是鐵壁是加速就好了 Or2
來源勁多應該真野 ?
Riko 發表於 2011-4-15 20:52
那就試試吧
世事無絕對喇
EMULE上次米教過你睇真假羅
真是的-3-
卡米拿 :先不要管防不防了 ,你覺得我們兄弟倆的鑽頭怎麼樣 ?
Riko 發表於 2011-4-15 20:36
殘念
卡米拿大哥還是 . . . (つД`)・゚・
EMULE上次米教過你睇真假羅
真是的-3-
oz13msOO 發表於 2011-4-15 20:56
上次都講左睇唔明你個教學咯 (拍桌
1178# Wilson


裝甲騎兵對住種死幾部膠達應該變左廢鐵,對面N部有PS甲
佢全部招都係實彈

聽人講今集超級系玩晒,直實係可以雪埋一邊
天元d機仲要高防都不行~~ ...
白河 發表於 2011-4-15 20:34
有疲勞度冇愛REAL系基本上用唔過
仲有S系的有D機成3-5個人精神
0改攻擊力也有保証+SIZE差
點睇都WIN晒= =

不過WING0,DX,蘭斯諾特&紅蓮,交響主角&大叔
就算點廢我都一定會練OTL
其他超級系吧...
SEED會睇下SEED補正多少和MAP炮實用度決定生死...
集中 鐵壁 直感 狙擊 熱血 覺醒
W棍星座+血型的配備

直感係必閃+必中定係友軍一人必中 ?
不是鐵壁是加速就好了 Or2
Wilson 發表於 2011-4-15 20:52
有默認設定一向用默認的路過=3=
上次都講左睇唔明你個教學咯 (拍桌
Riko 發表於 2011-4-15 21:00
SO SAD...=3=
直感=必閃+必中
友軍1人必中係感應
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
SO SAD...=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:08
一係你用文字說明唔好用圖片說明 =3=
1191# oz13msOO


雖然真係幾想用劇場版交響,
不過呢集今集太多野睇唔順唔岩我口味,
所以跳過安定~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
有疲勞度冇愛REAL系基本上用唔過
仲有S系的有D機成3-5個人精神
0改攻擊力也有保証+SIZE差
點睇都WIN晒= =

不過WING0,DX,蘭斯諾特&紅蓮,交響主角&大叔
就算點廢我都一定會練OTL
其他超級系吧...
SEED會睇下SEED補正 ...
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:05
疲勞度這東東很微妙
L中的MF好像不受這東東限制 =   =

R系大概是1MG男 , 老馬修 , 卡蓮 , 帝王基拿
寺胖的老友看看再說 , DX直接放棄
本想打比良坂醫生和笨帝 , 但據說沒了西瓜冰和迪迪亂舞 Dr2
S系一大堆Ace Bouns強者 =   =
可惜葵姐Ace Bouns超虧 , 再有愛都大概冷藏了 Or2
有默認設定一向用默認的路過=3=
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:06
又唔係名 =3=
就算係名我都改做ああああ唔用默認 (毆
一係你用文字說明唔好用圖片說明 =3=
Riko 發表於 2011-4-15 21:09
英文驢的話,在TRANS-AM...不TRANSFER內
下載檔案連接了其他用家後
(SOURCE數目會上升,PROGRESS條BAR會變藍)
係個下載項目上面RIGHT CLICK選DETAILS
開啟後上面項目欄選NAME一項
會見到其他用家使用的檔名和來源數
來源數最多的一個檔名就係個檔案正名
因為大部份既人係會講真話唔會特地用偽名冒充
如果見到大部份人用A片做檔名
咁即係你中左伏=3=
CODE GEASS 系
SEED 系
鑽頭
斷空我NOVA
00

有興趣又會練既應該得呢D
返回列表