免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 21:39 編輯

老馬修開大炮開動畫的話C.C.一定會問老馬修HOW TO DO
實在膠到唔想用=3=,
4性劍你唔識飛我先唔會用你(毆飛
有斷空我,米使指意我練斷空我NOVA(拖
00冇S2得EXIA冇00RAISER我練唔落手
黑正樹...同我死開啦=3=
英文驢的話,在TRANS-AM...不TRANSFER內
下載檔案連接了其他用家後
(SOURCE數目會上升,PROGRESS條BAR會變藍)
係個下載項目上面RIGHT CLICK選DETAILS
開啟後上面項目欄選NAME一項
會見到其他用家使用的檔名和來源數
...
oz13msOO 發表於 2011-4-15 21:27
中文驢 (轟
黑正樹 ?
性劍呢D路人我都冇興趣練
NOVA 機設比較帥咩 (1s
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 21:58 編輯

原版才是男人的浪漫
卡拉就是不明白=3=
男人當主角,還有那個BGM
加上NOVA睇過動畫後實在冇愛
唔睇都可能貪有5條友會用(毆飛
大丈夫 , 萌大奶
黑正樹好似只客串一話
豬殺苦都好似不陪打破界王

唔講00R , 剎那Ace Bouns=廢的
可惜了EN回復 Dr2
黑正樹咩黎黑正樹咩黎
其實我覺得舊斷空我比較帥 . . . =3=
希望下集新斷空合體後冇L咁杯具就好了
屌 !
個耳筒俾隻狗咬爛左一邊
呢個我難得用兩年都未壞諗住用好耐架仆街 =   =
黑正樹好勁

以上
黑正樹咩黎黑正樹咩黎
Riko 發表於 2011-4-15 22:00
亞剎基姆 , Z原創敵角
http://games.qq.com/a/20110413/000090.htm
搵搵下情報圖就望到載點
驢既速度好微妙搞到我唔知用唔用呢個好 ..
今集段我空要一定氣力先合到體好唔懶-3-
仲有判定太奇怪-3-
大丈夫 , 萌大奶
黑正樹好似只客串一話
豬殺苦都好似不陪打破界王

唔講00R , 剎那Ace Bouns=廢的
可惜了EN回復 Dr2
Wilson 發表於 2011-4-15 21:56
打機下下睇ACE BONES冇意思=3=(毆
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 22:09 編輯
黑正樹好勁

以上
gigilouis 發表於 2011-4-15 22:02
不喜歡就是不喜歡
綠毛歡樂太多=3=
一係米鬼去學綠毛用埋D差唔多感覺既招式
俾蚊咬 .. 嗚嗚 !
返回列表