免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
打機下下睇ACE BONES冇意思=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:06
當人人在Ace Bonus下能力和實用度大躍進
廢Ace Bonus的真的下不了手派出場 Or2
俾蚊咬 .. 嗚嗚 !
Riko 發表於 2011-4-15 22:08
WTF ! ?
真蛇 ! ?
MF D 機勁唔勁 ?
WTF ! ?
真蛇 ! ?
Wilson 發表於 2011-4-15 22:10
阿Wilson君 !
蚊阿Wilson君 !
Riko 發表於 2011-4-15 22:12
咦 ?  
人非聖賢 , 眼殘難免 =3=
緋彈亞里亞整體上幾好
只有又係釘宮-3-"
當人人在Ace Bonus下能力和實用度大躍進
廢Ace Bonus的真的下不了手派出場 Or2
Wilson 發表於 2011-4-15 22:09
咁你都唔會因為機勁就用一堆自己唔鐘意既機掛
就係機廢先要練=3=
廢既話R系都不要練好了
咦 ?  
人非聖賢 , 眼殘難免 =3=
Wilson 發表於 2011-4-15 22:13
人非聖賢 , 眼殘難免 X
失禮 , 咬到舌頭了 O
WTF ! ?
真蛇 ! ?
Wilson 發表於 2011-4-15 22:10
SOLID定LIQUID?=3=(巴
緋彈亞里亞整體上幾好
只有又係釘宮-3-"
gigilouis 發表於 2011-4-15 22:15
如果你有追開小說會發現唔係先奇怪
赤松由第一集開始已經有心推阿釘做配音
雖然我除左阿釘都諗唔到邊個適合配ARIA (聲優知識不足
咁你都唔會因為機勁就用一堆自己唔鐘意既機掛
就係機廢先要練=3=
廢既話R系都不要練好了
oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:15
電池系係L勁我先會用
SF係神棍機我先用
好多時都sosad (攤手

誰說R系就不強
傷害加成/分身之類的都是一等一神棍
如果你有追開小說會發現唔係先奇怪
赤松由第一集開始已經有心推阿釘做配音
雖然我除左阿釘都諗唔到邊個適合配ARIA (聲優知識不足
Riko 發表於 2011-4-15 22:18
由第一集開始已經想動畫化
野心大到呢...=3=(毆
SOLID定LIQUID?=3=(巴
oz13msOO 發表於 2011-4-15 22:16
係GAS
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-15 22:37 編輯

暫定想練的作品/人物
100萬G男
天人4子
老馬修, 卡連, 冇人要千葉的話我就抱她回家去
古蘭.古蘭
斷空我NOVA
超重神Zwei
大鐵衛

後補單位:
斷空我FINAL(如有和NOVA的合體技的話
馬煎+Z
真三一
天元突破
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-15 22:31 編輯
電池系係L勁我先會用
SF係神棍機我先用
好多時都sosad (攤手

誰說R系就不強
傷害加成/分身之類的都是一等一神棍
Wilson 發表於 2011-4-15 22:24
往往米又係比S系神棍比下去
舊機戰R系BOSS以外打唔X中
火力超輸出係另一回事=3=
返回列表