免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=p6onddURptk&feature=youtu.be

迷彩!!!!
白河 發表於 2011-4-16 10:56
宜家既RE制作團隊真係不知所謂
三上真司望到2既劇情俾人咁玩真係唔知會有咩反應 -.-
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-16 11:52 編輯
宜家既RE制作團隊真係不知所謂
三上真司望到2既劇情俾人咁玩真係唔知會有咩反應 -.-
Riko 發表於 2011-4-16 11:10
請詳細一下

我論制作團隊唔會令LEON退場
槍聲的可能性:
1.面具人射失
2.LEON開槍
1263# Kenz


Leon一定冇事,
唔係之後點會係4出現~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
請詳細一下

我論制作團隊唔會令LEON退場
槍聲的可能性:
1.面具人射失
2.LEON開槍
Kenz 發表於 2011-4-16 11:47
遊戲內容話係RE2同RE3之間既故事
如果你有破過2代3代你應該知2代同3代時間點相同
佢宜家既意思擺到明出一個封口部隊既"追加劇情"
最起碼2代AB盤連隱藏關破完我都冇見過一隊咁既部隊
三上離開C社之後出既5代即刻變到超無聊
而且明明2既劇情已經好完整仲過左咁多年
我完全覺得係制作團冇左三上某某編劇諗唔到5之後既新劇情就拎返2代出黎壓榨作品剩餘價值囉


你有冇睇到故事時間點係1998年 (RE2)
如果LEON退場邊仲有4同惡化之類出現
請用個腦諗野 -.-

出門口
Z2 玩唔到 .. 要升級 ?
Z2 玩唔到 .. 要升級 ?
Riko 發表於 2011-4-16 12:28
Z2要破解

而家psp pro4玩game大多都要破解-3-"
Z2 玩唔到 .. 要升級 ?
Riko 發表於 2011-4-16 12:28
破左先可以玩
用緊普4玩...

=======分隔線=======

今次雖然冇疲勞度(?)
但雜魚基楚值高
有角次元獸的命中率高到呢...
基本上0改冇必閃就硬食佢一發
R系機體二發升天
敵TURN增援跳出來真係汗顏= ="

暫時斷空我NOVA仲係飛機
除非到後期出擊就係ROBOT啦
真係雞肋= =
不過有氣合到後期應該都唔會有大問題?

MACROSS
除左狙定外基本上人型廢過飛機
(連攻擊力都這樣就感覺有點怪...-3-)

其他狙擊系機的都有HIT&RUN
但LOCKON冇HIT&RUN
寺田你這差別待遇算什麼意思=3=
1269# oz13msOO
R系機仲希幾部仲可以用得落手
e.g紅蓮,蘭斯,wing等等

斷空我NOVA真係顏汗
要等氣力升到一定數
超級系一堆機唔想用
e.g.帝王,珍寶3,泰坦3 etc

00同mf留2個lock on就可以了
00 lock on 可以裝HIT&RUN

100G叔個樣真係好似古河愁-3-"
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-16 17:56 編輯

超級系冇人叫你用果幾部吧
至於泰坦3
當年打機4係主力機
個人印像唔係咁差=3=

超級系應該系我用呢幾隻
天元,THE BIG-O,創聖,超重神,三一,魔神Z
有出擊位入斷空我(舊),地球防衛企業(?)

話說今次隻死神都唔算失禮
反擊打5格-3-
大招又穿FIELD無視SIZE差
問一下

星期天有人出來嗎?
1271# oz13msOO

超級系得天元,創聖,超重神同三一想用
我中意既機全部都係R系 orz
1270# gigilouis


100G叔個樣真係好似古河愁
!?!?!?
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1272# 大道寺知世


今星期pass~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表