|
       
- 帖子
- 23567

|
1322樓
發表於 2011-4-21 23:59
| 只看該作者
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-22 00:17 編輯 機戰z2完成
好耐未試過一關爆7部機 orz
gigilouis 發表於 2011-4-21 12:17  唔想爆米SL大法羅
R系無敵(毆飛
有BIG-O在場只要BIG-O冇爆
就唔洗比修理費=3=
...社長用左我一個位-3-
種好強(GUNDAM來說)
DX伏到呢...我寧願佢比部X-DIVIDER我用(Qoo6)
儲都算,冇得連發冇意思羅
MAP炮先打得果兩行射程無限就大X晒咩
米又係掃得兩三隻
更不用說天亮了-3- |
|