免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
洗唔洗俾修理費?
Kenz 發表於 2011-4-21 13:32
唔駛
不過就算要俾都冇所謂
新save都係0開始
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-4-22 00:17 編輯
機戰z2完成
好耐未試過一關爆7部機 orz
gigilouis 發表於 2011-4-21 12:17
唔想爆米SL大法羅
R系無敵(毆飛

有BIG-O在場只要BIG-O冇爆
就唔洗比修理費=3=

...社長用左我一個位-3-

種好強(GUNDAM來說)
DX伏到呢...我寧願佢比部X-DIVIDER我用(Qoo6)
儲都算,冇得連發冇意思羅
MAP炮先打得果兩行射程無限就大X晒咩
米又係掃得兩三隻
更不用說天亮了-3-
1322# oz13msOO


DX不嬲都廢,(多重意味
實用既話,吞A好用好多~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1322# oz13msOO

我係R系比d範兵射爆哂-3-"
修理有00艦


DX招月光炮用都未用過
根本冇機會用到(天
星期日有冇人出天悅-3-?
1325# gigilouis


我pass~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=VtL5EoUQx8M
唔經唔覺已經換左OP2 .. 等有時間就一次過追返
1327# Riko


換左冇耐,
超進化之後既高吼獸樣唔多掂~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1327# Riko


換左冇耐,
超進化之後既高吼獸樣唔多掂~
白河 發表於 2011-4-22 12:14
好耐冇追過動畫唔知道
邊隻
OP2 唔係阿光唱已經可以算係破壞傳統
等緊CORE PRIDE正式版
暫時都係得30SCM有得聽OP要等第二集先有
http://www.youtube.com/watch?v=VtL5EoUQx8M
唔經唔覺已經換左OP2 .. 等有時間就一次過追返
Riko 發表於 2011-4-22 11:46
見到主角隻獸係度合體時覺得幾型&有點興趣
相比起 AO NO EXORCIST
ARIA 我睇得好脫力
JC 請加油
SRWZ2 D 選擇支其實會唔會對拎到既機有影響 ?
例如問我去日本定去搵天上人個D
見到主角隻獸係度合體時覺得幾型&有點興趣
Kenz 發表於 2011-4-22 16:39
加入後音音形像破壞
興趣 - 30
2次z 13話
看見Renton的回憶和表現
開始明白點解劇場版好過TV版
劇場版Renton好像成熟好多(?)

下黎睇睇先
返回列表