免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖

bobo 有野想搵我就打我手提
因為日頭有時會出左街唔係屋企
呢幾日爸爸都話你打屋企電話(555應該係你冇錯 ?)長響個唔停又唔收線佢又唔想聽好煩
而且屋企全部人都係夜晚返工日頭俾電話不停響嘈醒會訓唔返 ...
Riko 發表於 2011-4-23 14:47
明白
1329# Riko

http://ariaaki.mysinablog.com/in ... p;articleId=2914845

音音後面個隻就係超進化後既高吼獸,
同X5相比,明顯X5型得多~~

OP唔係阿光,好似係話間公司唔搵佢唱的~ ...
白河 發表於 2011-4-22 23:02
金仔二世

破壞傳統 !
NOVA 超帥的 (改改改改改改
不過超獸合神一定要氣力130先開到 ?
葵開埋精神都係得110一定要等三回合以上好無奈
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-23 15:08 編輯
NOVA 超帥的 (改改改改改改

不過超獸合神一定要氣力130先開到 ?
葵開埋精神都係得110一定要等三回合以上好膠咁 ..
Riko 發表於 2011-4-23 14:52
學特別skill
個人推薦 氣力+(擊破)

NOVA有時第3turn0岩0岩好開超獸合神(不用氣合
學特別skill
個人推薦 氣力+(擊破)

NOVA有時第3turn0岩0岩好開超獸合神(不用氣合
Kenz 發表於 2011-4-23 15:04
其實改機正常應該改咩先 ?
以前習慣係咩都唔理改哂武器+運動性+駕駛回避玩STR-AGI型
其實改機正常應該改咩先 ?
以前習慣係咩都唔理改哂武器+運動性+駕駛回避玩STR-AGI型
Riko 發表於 2011-4-23 15:16
超級系當然改裝甲 (暴汗
不過葵的防好似麻麻地 , 我建議改運動性(L中我運裝都改)

個人建議 (未必適用於Z2)
先武器3改 ---> 防(S系)5改/運(R系)3改 ---> EN5改 ---> 武至5改
---> 防(S系)8~10改/運(R系)5~6改---> 餘下的EN ---> 武

Z2有PP系統 ?
有加點數全加格/射 , 機體有分身的加點技量

不過想齊SR以上建議絕不適用
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-23 20:51 編輯
其實改機正常應該改咩先 ?
以前習慣係咩都唔理改哂武器+運動性+駕駛回避玩STR-AGI型
Riko 發表於 2011-4-23 15:16
一開始是鷹形態  所以3改運動性至135 務求不要被彈+可以輸出
之後4改武器 如果對AT或MS命中不夠可以改一改照準 3改就差不多
裝甲可以遲少少改 因為機械人形態先會運動性高裝甲低
我是分散投資 NOVA之外 我都改主角 天元 甲兒 三一 務求3回清場拿SR point

PP系統方面 投資在特殊skill效率高過升能力
通常學左氣力+成系先再學其他技 比較泛用的是氣力+(擊破) 超級系厚甲可以學氣力+(DAMAGE) 如果機體在110氣時可以開到大技如wing gundam 可以考慮學斗争心
我而家試緊底力流 即是底力L9配見切(回避命中+10%)或guard(食敵人80%DAMAGE)
但升底力消耗極多PP,L1-5效果不明顯和不適合用在hp回復的機

關於特殊技能這裏有詳細說明http://bbs.duowan.com/thread-19269768-1-1.html
呢個係你有既數定放得既數 ?
Riko 發表於 2011-4-23 14:48
放得
窗流只改武器-3-
超級系當然改裝甲 (暴汗
<?  點解  因為回避差 ?
不過葵的防好似麻麻地 , 我建議改運動性(L中我運裝都改)
< 運裝 ?

個人建議 (未必適用於Z2)
先武器3改 ---> 防(S系)5改/運(R系)3改 ---> EN5改 ---> 武至5改
---> 防(S系)8~10改/運(R系)5~6改---> 餘下的EN ---> 武
< 3改係唔係即係指改住三格先 ?
< 想練一部機點解唔全部野都改滿佢 ?
Z2有PP系統 ?
有加點數全加格/射 , 機體有分身的加點技量

不過想齊SR以上建議絕不適用
< SR ?
Wilson 發表於 2011-4-23 17:07
一開始是鷹形態  所以3改運動性至135 務求不要被彈+可以輸出
< 被彈 ?
之後4改武器 如果對AT或MS命中不夠可以改一改照準 3改就差不多
裝甲可以遲少少改 因為機械人形態先會運動性高裝甲低
< .. ? 明明超獸合神之後係運動性Down裝甲Up
我是分散投資 NOVA之外 我都改主角 天元 甲兒 三一 務求3回清場拿SR point

PP系統方面 投資在特殊skill效率高過升能力
通常學左氣力+成系先再學其他技 比較泛用的是氣力+(擊破) 超級系厚甲可以學氣力+(DAMAGE) 如果機體在110氣時可以開到大技如wing gundam 可以考慮學斗争心
< 宜家葵剩係學左斗争心同氣力+(擊破),出場氣合 >氣力 = 120 ,
跟住想儲PP學ESAVE ,
防禦同連續行動有冇實用價值 ?

我而家試緊底力流 即是底力L9配見切(回避命中+10%)或guard(食敵人80%DAMAGE)
但升底力消耗極多PP,L1-5效果不明顯和不適合用在hp回復的機

關於特殊技能這裏有詳細說明http://bbs.duowan.com/thread-19269768-1-1.html
Kenz 發表於 2011-4-23 18:02
放得
窗 發表於 2011-4-23 18:17
其實你NP中左乜
冇諗住砌Deck玩 ?
SRW 既鋼彈真係冇用
成日會爆要修理既都係00系之類
修理一次仲要6000都係剩係用lockon同ariruya算  - -
bobo 你仲要唔要換裝卡里斯
仲有冇其他野要 (lycee ,rs)
另外聽日帶risingixa俾我
自用
(main)
(main)
(main)
1.0小惡魔*4
1.0白莉莉*4
1.0阿求*4(main)
1.0夜雀*3
2.0海棠*4
3.0露絲*3
2.0賽錢*4
3.0美鈴*4
3.0隙間*3
3.0橙*2
返回列表