免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
其實你NP中左乜
冇諗住砌Deck玩 ?
Riko 發表於 2011-4-23 23:03
早苗靈夢alice
都唔識玩(攤手-3-
早苗靈夢alice
都唔識玩(攤手-3-
窗 發表於 2011-4-23 23:57
神盒 ?

教你囉 -3-
我教唔識仲有Lycee廚人知世
不過都要你諗左玩咩色咩人先
宜家既銀符律除左雪之外多數都係用UC多過用R
UC去KENSAN度收就得
1364# Riko


你地聽日大概幾點到!?
時間就到既話我去完RG過黎~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1352# Riko


插曲阿光都有唱的,
不過感覺好大違和感~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1364# Riko


你地聽日大概幾點到!?
時間就到既話我去完RG過黎~~
白河 發表於 2011-4-24 00:27
1:30-2:00 ?
駛唔駛拎埋愛麗絲比你
要我聽朝再搵
1352# Riko


插曲阿光都有唱的,
不過感覺好大違和感~~~
白河 發表於 2011-4-24 00:28
第一集個首 ?
唔好聽
1360# Riko

SRW改爆一部機其實好危險的(1周目以後除外)
萬一個關因為劇情而出唔到/打兩下要走
就會打得好辛苦~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1370# Riko


你預我2:30-3:00左右到

嗯,都好~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1371# Riko


個幾隻野合體播個首,
聽落去好明顯同阿光風格唔夾~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1371# Riko


個幾隻野合體播個首,
聽落去好明顯同阿光風格唔夾~
白河 發表於 2011-4-24 00:36
http://www.youtube.com/watch?v=MILOH_1lzp0
咁多代最燃OP始終都係ヒラリ
數碼之魂 !充入 !!(拍機
(照Wilson

Riko 發表於 ?
突然間諗起我以前好似打過D咁既野 ,, (?
1375# Riko


我都係覺得Butter-Fly好d,

呢輯其實好唔好睇??
我見之前三色台播過,好似幾悶甘......
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1364# Riko

嗯 應該有 諗諗先
收到
本帖最後由 Kenz 於 2011-4-24 01:24 編輯
Riko 發表於 2011-4-23 23:01
食招
一時手殘
連續行動可以+快清卒效率
防禦要配护罩或底力先有效率
技能呢d野好個人化  你自己試下 配合自己玩法
1375# Riko


我都係覺得Butter-Fly好d,

呢輯其實好唔好睇??
我見之前三色台播過,好似幾悶甘......
白河 發表於 2011-4-24 00:57
個人排名 01 = 04  > 05 > 03 >>> (無法超越的隙間障壁) >>> 02

01.
經典 ,回憶美化 ,嗯

04.
接受到戰魂系統其實無冷場好好睇 ,
當然好多數碼廚都因為人>數碼獸好反感咁

05.
= savers ,
有帥有燃有爸爸 ,
雖然畫功(超)崩壞
雖然有第一次覺得完全冇魅力既女主角 ,配音仲)略(
雖然OP欺詐一半皇家騎士完全冇出過場

03.
個人評價普通 ,
不過ED同OST我最鍾意既一輯  

02.
黑歷史
收完歌可以無視 (廚 - -

XWars未睇

03 劇場版 - 夏日大冒險
01 劇場版 - 我們的戰爭遊戲
呢兩套都好好睇
想睇可以借DVD俾你
返回列表