免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1360# Riko
Yes
大部份超級系pilot迴避超差 , 防禦OK~好好
靠防禦食飯生存率高過食迴避

裝甲+運動性


依家機戰玩唔到無雙
真實系有疲勞系統 , 超級系食EN好兇
全改的話使受到改造的機減少 , 會仲難打
二周目以後可無視

熟練度
Riko 發表於 2011-4-23 23:01
<被彈 ?
中招
突然間諗起我以前好似打過D咁既野 ,, (?
Riko 發表於 2011-4-24 00:53
當時大家還年少啊 (菸
1360# Riko
Yes
大部份超級系pilot迴避超差 , 防禦OK~好好
靠防禦食飯生存率高過食迴避

裝甲+運動性


依家機戰玩唔到無雙
真實系有疲勞系統 , 超級系食EN好兇
全改的話使受到改造的機減少 , 會仲難打
二周目以 ...
Wilson 發表於 2011-4-24 01:53
嗯 .. 熟練度有咩用 ?
當時大家還年少啊 (菸
Wilson 發表於 2011-4-24 02:00
我覺得我宜家都仲係會打得出呢D野既人 (茶
我和小Q不同
我非常喜歡03 , 反而不喜歡04

01>03>>>05>04>02
01神作

02太耐冇睇已冇乜對呢套的負面印象

03有卡已先有好感 , 對付定力爆這種龐大的敵人有對口味
墮天地獄獸「把加藤樹莉還給我!!」(獸王拳
紅蓮騎士獸「古拉利 , 原來你都是數碼獸. . .
你就和我一起生存下去吧!」(真紅蓮形態
對白大概這樣 , 對我而言燃到淚目

04故事我沒有負面印象
不過輝一輝二兄弟一副主角相 , 拓也的印象只剩下和輝二與小泉的三角戀(?)和與鎧甲加魯魯戰過一場(大概)
衰在我是普通人受不了戰魂系統和皇家騎士成為白目敵人

05缺點真的挺多
0魅力女主
玫瑰同鴉神獸的BM竟然給我行貨
餘下十集左右才戰皇家騎士眾 , 舖排真的不太好
不過燃度不錯而且倉田沒洗白真的有不少份
嗯 .. 熟練度有咩用 ?
Riko 發表於 2011-4-24 02:10
難度會有不同
而且一周齊晒證明自己有才
就這樣
我覺得我宜家都仲係會打得出呢D野既人 (茶
Riko 發表於 2011-4-24 02:12
不意外
我們在年內不是玩過pkm版 ?
Xbox360 最想買的三隻game:
http://5pb.jp/games/muvluv/
http://steinsgate.jp/darling/wpack.html
http://www.phantom360.net/
咦 部360變左AVG專用機!?
不意外
我們在年內不是玩過pkm版 ?
Wilson 發表於 2011-4-24 02:23
http://www.youtube.com/watch?v=e ... ure=player_embedded
w
Xbox360 最想買的三隻game:
http://5pb.jp/games/muvluv/
http://steinsgate.jp/darling/wpack.html
http://www.phantom360.net/
咦 部360變左AVG專用機!?
Kenz 發表於 2011-4-24 10:06
我買個D既全部都係槍Game

手上那隻 (ry
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件

好萌
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 Wilson 於 2011-4-24 17:57 編輯

內文有粗口 , 慎入

. . . 一個屌字飛埋黎
兩星期前係acg同條茂利收卡 , 有D料係人地度未齊 , 我叫佢整理好再同我講 , 佢話會影相俾我
隔一兩日pm佢一次催催佢但唔覆我 , 等到上周二同我講佢考完試得閒可以整理俾我
ok , 等到星期三定四晚 , pm我話叫我俾email address佢sd相俾我 , 我俾左
昨晚我仍等不到email , 咁pm佢催多次 , 又怕佢pm爆左 , 用email sd個email俾佢
條茂利今早pm我話佢賣左 , 唔只係係人地度d料 , 佢本身keep緊的料都賣撚埋
仆街 , 算點呀屌你 ?
真係火都黎鳩埋 =   =凸
神盒 ?

教你囉 -3-
我教唔識仲有Lycee廚人知世
不過都要你諗左玩咩色咩人先
宜家既銀符律除左雪之外多數都係用UC多過用R
UC去KENSAN度收就得
Riko 發表於 2011-4-24 00:02
點先算神點先算唔神

when-3-
返回列表