免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
出之前唯一想要既玲愛制品版偏偏咁勁
即係叫我放棄姐
出之前唯一想要既玲愛制品版偏偏咁勁
即係叫我放棄姐
Riko 發表於 2011-4-28 20:27
我論你有更想要的東西

小Q的夢想

南‧無‧三

http://orenoturn.com/goods_image/A22585_Z1
大道寺知世 發表於 2011-4-28 20:13
少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
我論你有更想要的東西

http://orenoturn.com/goods_image/A22674_Z1
大道寺知世 發表於 2011-4-28 20:50
NP field 力場
NP自動無視SYSTEM
(望住上一代有三張NP都想要既某Q
(望住WS兩張零零RU都想要既某Q
(望住俺妹幾張零零RU都想要既某Q
(望住繪圖版OHD都想要既某Q
(望住好多野都想要既某Q

.. 唉
少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
Riko 發表於 2011-4-28 20:53
人冇夢想同條咸魚有乜...(毆
人冇夢想同條咸魚有乜...(毆
oz13msOO 發表於 2011-4-28 21:09
咕咕
所以蟲之歌真係成堆咸 (ry
少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
Riko 發表於 2011-4-28 20:53
本來係ok既
不過同美羽撞左依點已經可以放棄佢-3-
地味
Riko 發表於 2011-4-28 20:25
個人有咩問題-3-
個人有咩問題-3-
gigilouis 發表於 2011-4-28 21:28
普通
少左句 特殊能力對手對應宣言不能
冇夢想冇希望 (攤
Riko 發表於 2011-4-28 20:53
如果有對手對應宣言不能我論從此之後沒有誰可以打倒日屬。
本來係ok既
不過同美羽撞左依點已經可以放棄佢-3-
gigilouis 發表於 2011-4-28 21:27
(望 換裝 8個位 EX1 3頭2尾

你覺得是那一個比較好呢?
咕咕
所以蟲之歌真係成堆咸 (ry
Riko 發表於 2011-4-28 21:14
所以蟲之歌真係成堆咸.... X

所以蟲之歌真係成堆就快變成咸.....  O
如果有對手對應宣言不能我論從此之後沒有誰可以打倒日屬。
大道寺知世 發表於 2011-4-28 21:30
可對應 >弱
不可對應 >強
都係好似聖咁1Game1次包埋基本能力宣言不能又正常又有強度好
(望 換裝 8個位 EX1 3頭2尾

你覺得是那一個比較好呢?
大道寺知世 發表於 2011-4-28 21:32
換裝?
返回列表