免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
換裝?
gigilouis 發表於 2011-4-28 22:10
我在說那一張還不明白嗎?
可對應 >弱
不可對應 >強
都係好似聖咁1Game1次包埋基本能力宣言不能又正常又有強度好
Riko 發表於 2011-4-28 22:00


所以才要南‧無‧三(?
本帖最後由 gigilouis 於 2011-4-28 22:41 編輯
我在說那一張還不明白嗎?
大道寺知世 發表於 2011-4-28 22:27
細花音得6個位
而且花音個meta比佢大
佢既定位係配魔里沙
仲有點都要比一次開效機會對面
http://www.youtube.com/watch?v=mGjKg8ACk8M
既視感 !
Riko 發表於 2011-4-28 22:32
刃物可是病嬌的基本裝備啊(拖
話說某Q妹這星期又變正常了

.. 這種反覆無常算什麼嘛 (圈
話說某Q妹這星期又變正常了

.. 這種反覆無常算什麼嘛 (圈
Riko 發表於 2011-4-28 22:48
要不要去裡伏見稻荷神社許願?
1492# Riko


反叛期?
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
要不要去裡伏見稻荷神社許願?
大道寺知世 發表於 2011-4-28 23:03
        |\           /|
        |\\       //|
       :  ,> `´ ̄`´ <  ′
.       V            V    
.       i{ ●      ● }i    許願 ?
       八    、_,_,     八
.         / 个 . _  _ . 个 ',
   _/   il   ,'    '.  li  ',__
1492# Riko


反叛期?
白河 發表於 2011-4-28 23:03
唔知
一時好討厭成日發神經口氣串到乜咁
等我決定唔同佢講野無視佢
之後隔一排又好正常搵你講野我玩下你你玩下我關係良好
其實其他兄弟姐妹係唔係都係咁
我妹都係甘的,一時覺得你好X煩,發晒火甘,
一時又冇野,好有禮貌
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
好有禮貌
白河 發表於 2011-4-28 23:20
... 啥 (拖長
唔知
一時好討厭成日發神經口氣串到乜咁
等我決定唔同佢講野無視佢
之後隔一排又好正常搵你講野我玩下你你玩下我關係良好
其實其他兄弟姐妹係唔係都係咁  ...
Riko 發表於 2011-4-28 23:16
就目前(你們的情況)來看

我確定"弟弟"和"妹妹"是完全不同的生物。
就目前(你們的情況)來看

我確定"弟弟"和"妹妹"是完全不同的生物。
大道寺知世 發表於 2011-4-28 23:24
.. 除左性別唔覺得有咩唔同 ?
返回列表