免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-5-2 16:53 編輯
BID野大麻煩-3-
而且香港唔同日本
基本上寫1就得1
gigilouis 發表於 2011-5-2 09:25
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
90係最低
gigilouis 發表於 2011-5-1 21:52
重點係呢個 !唔好扯開話題喇混醬 !

而且以前同robo買卡每次都唔止得一張
問一問有咩所謂
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-2 18:35 編輯
PSP 最後の約束の物語
先不管內容和畫面表現如何...
NORMAL模式下BOSS攻擊力設定暴高
一隻遊戲難度設定為硬派RPG
CG過場劇情不能SKIP實在是一大敗筆
硬派RPG就是死了GAME OVER是平常再組隊挑戰
但不能飛劇情真係衰過 ...
oz13msOO 發表於 2011-5-1 01:00
一開始玩我還以為打勇者鬥惡龍www
到現時為止一週目中 我已經看了約書亞動畫3次了=3=
開始有點火 準備去洗點讓絕望,薩沙和雙刀女開SP技=3=
到底SP技可以IMBA到那個地步, 我式目以待
一開始玩我還以為打勇者鬥惡龍www
到現時為止一週目中 我已經看了約書亞動畫3次了=3=
開始有點火 準備去洗點讓絕望,薩沙和雙刀女開SP技=3=
到底SP技可以IMBA到那個地步, 我式目以待 ...
Kenz 發表於 2011-5-2 18:30
我才第3章...不過好像過左1章後反而易玩
(不過一般來說都是"難>易>難"這模式所以也沒大意外)
BOSS1我都LOAD左5次先過到
第1,2次試招慘死
第3次初見狂亂被一擊打死
第4次初發現大招會麻卑(噴),死後跑回商店
第5次手殘錯誤操作OTL
SP技極IMBA,我打算留終BOSS一次過放晒佢(毆
想要一飛衝天的話,就放秘法吧(毆飛
BOBO 我貼左D卡落你個收卡帖度
ACG 自己唔推文一兩日就會跳左幾頁我懶
想要一飛衝天的話,就放秘法吧(毆飛
oz13msOO 發表於 2011-5-2 19:24
傳聞有一個人便當的話 最後會變BE
BOBO 我貼左D卡落你個收卡帖度
ACG 自己唔推文一兩日就會跳左幾頁我懶
Riko 發表於 2011-5-2 19:53
ok(字數字數
傳聞有一個人便當的話 最後會變BE
Kenz 發表於 2011-5-2 20:57
不是
4章人數不夠1000
OR
沒任何同伴達成誓約嗎?-3-
BO 知世 白河 GL 有冇人呢幾日會經過長沙灣 ?
冇我就約人星期日
1598# Riko


呢幾日唔經,
要返工~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1598# Riko


呢幾日唔經,
要返學校玩電腦 ~~
白河 發表於 2011-5-2 23:01
廚編輯 !
X 返學校玩電腦
O 返學校玩FB
玩電腦要星期六先得~~(毆
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
自用:
機:
ニルヴァーシュ typeZERO(セブンスウェル)x3
ニルヴァーシュ typeZERO x3
ニルヴァーシュ typeZERO(ビークルモード) X3
月光号 X3
ウィーゾル改 X3
シロガネ X2
R-GUN x3
ボルフォッグ x3

人:
エウレカ x3
アーサー・ランク x2
C.C x2

com:
アベルの遺せし災い x3
南極の惨劇 x3
グラドスからの侵略者 x3
セブンスウェル現象 x3
黒い竜巻 x3
地上へ x2
天上天下念動破砕剣 x3
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
我1分鐘前的留言fb幫我鬼隱了=3=
1603# Kenz

呢排面書係甘~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1602# 白河


咁多cmd
而且有d好奇怪-3-
返回列表