白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
後天性コミュ障
TOP
教練我錯了(OTZ Kenz 發表於 2011-5-3 23:47
咦咦咦?? J ount係U黎,唔係應該好易搵既咩?? 而家好貴/多人用!?c 白河 發表於 2011-5-3 23:50
窗 當前離線
超高校級の戀戀控
Kenz 當前離線
きららちゃん
身邊個個朋友有玩+呢度半數有玩sc 每次上人地屋企都睇到一枱sc 我表示: 還是龜家玩大帝國吧- ... 窗 發表於 2011-5-4 00:04
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
身邊朋友同學呢度冇一個人玩BS 自己左手打右手的次數多過同街外人打6X倍 這種感覺都挺特別 唔止半年 , 好似差不多一年 逆檢2文字量更多 , 可能要更多時間 食生肉吧 ... Wilson 發表於 2011-5-4 00:38
+1 每次一個人去到天悅都....OTL 話說大帝國己經爆了第一輪,故事做得很不錯,不過每回合得一次EV是怎麼回事啦 大道寺知世 發表於 2011-5-4 10:20
ZERO入手 cheapwing有弓天*2 拉托莉私服*1 拉米亞*3 Kenz 發表於 2011-5-4 13:24
我會腸胃炎耶-3-(誤 窗 發表於 2011-5-4 10:47
睇唔明/要對照,我情願唔玩-3- 窗 發表於 2011-5-4 10:47
+1 戰鬥不太好 還有katerin不能推是怎樣(翻桌(king core篇論外 窗 發表於 2011-5-4 10:48