免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
咦咦咦??
J count明明係U黎,唔係應該好易搵既咩??
而家好貴/多人用!?
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-5-4 00:21 編輯
教練我錯了(OTZ
Kenz 發表於 2011-5-3 23:47
另一個人約左你聽日你仲唔覆返佢 ?
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
咦咦咦??
J ount係U黎,唔係應該好易搵既咩??
而家好貴/多人用!?c
白河 發表於 2011-5-3 23:50
多人用
$15 UP
身邊個個朋友有玩+呢度半數有玩sc
每次上人地屋企都睇到一枱sc
我表示:                                                                                                                還是龜家玩大帝國吧-3-




有無人記得上次逆檢漢化左幾耐
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-5 17:40 編輯

自用
Lv0:18
一成*4
大食王&大河*4
泳裝櫻*4
rin&士郎*4
姐妹*2

Lv1:13
竹刀大河*2
對魔力*3
泳裝rider*4
saber召喚*4

Lv2:7
聖劍*4
正義的味方*3

lv3:4
士郎&saber*4

climax:8
本帖最後由 五更瑠璃 於 2011-5-4 00:26 編輯
身邊個個朋友有玩+呢度半數有玩sc
每次上人地屋企都睇到一枱sc
我表示:                                                                                                                還是龜家玩大帝國吧- ...
窗 發表於 2011-5-4 00:04
(望
一枱 LYCEE RS
少量 PKM WS 幻宴 銀符律 SC
身邊個個朋友有玩+呢度半數有玩sc
每次上人地屋企都睇到一枱sc
我表示:                                                                                                                還是龜家玩大帝國吧- ...
窗 發表於 2011-5-4 00:04
身邊朋友同學呢度冇一個人玩BS
自己左手打右手的次數多過同街外人打6X倍
這種感覺都挺特別

唔止半年 , 好似差不多一年
逆檢2文字量更多 , 可能要更多時間
食生肉吧
身邊個個朋友有玩+呢度半數有玩sc
每次上人地屋企都睇到一枱sc
我表示:                                                                                                                還是龜家玩大帝國吧- ...
窗 發表於 2011-5-4 00:04
+1

每次一個人去到天悅都....OTL

話說大帝國己經爆了第一輪,故事做得很不錯,不過每回合得一次EV是怎麼回事啦
身邊朋友同學呢度冇一個人玩BS
自己左手打右手的次數多過同街外人打6X倍
這種感覺都挺特別

唔止半年 , 好似差不多一年
逆檢2文字量更多 , 可能要更多時間
食生肉吧 ...
Wilson 發表於 2011-5-4 00:38
我那群玩sc的朋友之前都有玩bs
但好似放哂

我會腸胃炎耶-3-(誤
睇唔明/要對照,我情願唔玩-3-
+1

每次一個人去到天悅都....OTL

話說大帝國己經爆了第一輪,故事做得很不錯,不過每回合得一次EV是怎麼回事啦
大道寺知世 發表於 2011-5-4 10:20
+1
戰鬥不太好
還有katerin不能推是怎樣(翻桌(king core篇論外
ZERO入手
cheapwing有弓天*2 拉托莉私服*1 拉米亞*3
ZERO入手
cheapwing有弓天*2 拉托莉私服*1 拉米亞*3
Kenz 發表於 2011-5-4 13:24
有冇問佢弓天拉托莉點放
我會腸胃炎耶-3-(誤
窗 發表於 2011-5-4 10:47
(誤
睇唔明/要對照,我情願唔玩-3-
窗 發表於 2011-5-4 10:47
話說點解有D人玩左同一款TCG咁多年都係睇唔明效果
明明來來去去都係個D字句
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
1677# 五更瑠璃
冇問
+1
戰鬥不太好
還有katerin不能推是怎樣(翻桌(king core篇論外
窗 發表於 2011-5-4 10:48
能不能推對我來說不是重點(拖

話說對方的攻擊力太強啦

宇宙怪獸是什麼一回事OTL
返回列表