免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1697# gigilouis

(舉手
OG我係支持楠葉的~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
吳國豪和周音方面有消息了嗎?我指換/放卡
大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:02
周音好似搞緊Project定考緊試唔得閒
1710# 五更瑠璃

我諗住砌2副
一副紅綠尼爾瓦修,另一副黑(可能混,暫未知)古籣修
滑板機我試過都係配紅好玩d~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
其實白河點解你唔玩綠黑 ?
里阿修+古蘭修+炸地好似好勁咁
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 23:03
大尼爾亞修要國力換
仲有尼爾亞修避唔到古蘭修炸機
反而超重存破壞者就避到
周音好似搞緊Project定考緊試唔得閒
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 23:09
根據最近的RS進度

我怕這樣下去我不用放他換都自己找到了.....
1710# 五更瑠璃

我諗住砌2副
一副紅綠尼爾瓦修,另一副黑(可能混,暫未知)古籣修
滑板機我試過都係配紅好玩d~
白河 發表於 2011-5-4 23:09
有錢人@0@
1714# gigilouis


正解,
而且紅綠有樣好就係好多卡都係紅綠雙色,
會冇甘易甩色~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
根據最近的RS進度

我怕這樣下去我不用放他換都自己找到了.....
大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:11
?

你估個個都好似你咁識吸天裝紅 ?-______-
大尼爾亞修要國力換
仲有尼爾亞修避唔到古蘭修炸機
反而超重存破壞者就避到
gigilouis 發表於 2011-5-4 23:10
? 我又冇話里阿修古蘭修要一齊出
笨大快d出交響game版,
我要砌505!!!(敲碗
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1716# 大道寺知世


這個其實尼爾瓦修出個陣我已經諗定~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
コロス 咁既樣都值咁貴 ?-______-
本帖最後由 大道寺知世 於 2011-5-4 23:20 編輯
?

你估個個都好似你咁識吸天裝紅 ?-______-
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 23:14
我是說我要的藍色卡啦(電王&毛毛、地獄兄弟

---

(看超電子頭腦和1分釣PO女

我怕我下次夠料組黃藍啊(拖
1716# 大道寺知世


這個其實尼爾瓦修出個陣我已經諗定~~
白河 發表於 2011-5-4 23:16
重點是2副?
1724# 大道寺知世


嗯,本身已經諗住砌2副~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
返回列表