白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
後天性コミュ障
TOP
大道寺知世 當前離線
超高校級の碩士
1724# 大道寺知世 嗯,本身已經諗住砌2副~ 白河 發表於 2011-5-4 23:23
1727# 大道寺知世 砌deck又唔係一定張張又勁又貴既卡, 平平地都可以砌的說~~ 白河 發表於 2011-5-4 23:27
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
我那群玩sc的朋友之前都有玩bs 但好似放哂 我會腸胃炎耶-3-(誤 睇唔明/要對照,我情願唔玩-3- 窗 發表於 2011-5-4 10:47
328 (誤 話說點解有D人玩左同一款TCG咁多年都係睇唔明效果 明明來來去去都係個D字句 五更瑠璃 發表於 2011-5-4 15:37
請不要再相信沒有根據的說法了。 大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:31
窗 當前離線
超高校級の戀戀控
日版定港版 ? 日版就太可惜了 我有卡想收 Or2 日版知道大概 漢化作補完 兩版制霸嗯哼 ~ Wilson 發表於 2011-5-5 00:05
你絕對不會想和一個榨壓小朋友的人交易的 窗 發表於 2011-5-5 01:03
328呢 (望 轉左人唔同寫法就會看不懂(例如GW) BS我偶然都會解錯txt 結論 : 有d人認知/語文能力係差D Wilson 發表於 2011-5-5 00:08
讚好 Wilson 發表於 2011-5-5 00:11