免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
http://www.danielco.com.hk/card/gundamwar/index.htm

C系個日撞阿麥個個,而且聽聞官方打既人10個都唔夠
星期日走去拎裝品都好~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1724# 大道寺知世


嗯,本身已經諗住砌2副~
白河 發表於 2011-5-4 23:23
由此看來己經是有錢的表現
1727# 大道寺知世

砌deck又唔係一定張張又勁又貴既卡,
平平地都可以砌的說~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1727# 大道寺知世

砌deck又唔係一定張張又勁又貴既卡,
平平地都可以砌的說~~

白河 發表於 2011-5-4 23:27
請不要再相信沒有根據的說法了。
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
我那群玩sc的朋友之前都有玩bs
但好似放哂

我會腸胃炎耶-3-(誤
睇唔明/要對照,我情願唔玩-3-
窗 發表於 2011-5-4 10:47
日版定港版 ?
日版就太可惜了
我有卡想收 Or2

日版知道大概
漢化作補完
兩版制霸嗯哼 ~
328 (誤

話說點解有D人玩左同一款TCG咁多年都係睇唔明效果
明明來來去去都係個D字句
五更瑠璃 發表於 2011-5-4 15:37
328呢 (望

轉左人唔同寫法就會看不懂(例如GW)
BS我偶然都會解錯txt
結論 : 有d人認知/語文能力係差D
請不要再相信沒有根據的說法了。
大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:31
讚好
請不要再相信沒有根據的說法了。
大道寺知世 發表於 2011-5-4 23:31
被你的平deck打敗過的我表示:
日版定港版 ?
日版就太可惜了
我有卡想收 Or2

日版知道大概
漢化作補完
兩版制霸嗯哼 ~
Wilson 發表於 2011-5-5 00:05
你絕對不會想和一個榨壓小朋友的人交易的
本帖最後由 Wilson 於 2011-5-5 02:00 編輯
你絕對不會想和一個榨壓小朋友的人交易的
窗 發表於 2011-5-5 01:03
我不是太在意這回事
每個人都有其屎忽的地方
我倒想看看他(們)夠不夠勇氣榨壓知道市價的「大」朋友
328呢 (望

轉左人唔同寫法就會看不懂(例如GW)
BS我偶然都會解錯txt
結論 : 有d人認知/語文能力係差D
Wilson 發表於 2011-5-5 00:08
328 ?
讚好
Wilson 發表於 2011-5-5 00:11
讚好 +1
訓唔著上左優子個博客度睇左一陣
...
...
...
(碌碌碌)
...
...
...

( ゚д゚) < 這根本就是白河和優子的愛巢嘛

會留言的每個都是白河白河耶

( ゚д゚) < DX呢 ?你們把DX趕到那兒了 ??

...
...
...
(碌碌碌)
...
...
...

嗯 .. ?你說我YY過頭了 ? .. 對不起對不起
你絕對不會想和一個榨壓小朋友的人交易的
窗 發表於 2011-5-5 01:03
有犯罪的味道 !
返回列表