免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
你打三張CC ?
五更瑠璃 發表於 2011-5-5 23:46
一張下DACK、一限收藏、一張報教(拖
1801# 五更瑠璃


嗯~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1798# 五更瑠璃


要睇幾點,
因為我1600前要過到MK
最遲1530就要走~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
本帖最後由 gigilouis 於 2011-5-6 22:41 編輯

小q
你聽日見到某豪幫我問新田 いちか-3-

不要阿阿阿阿阿阿阿阿阿
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
http://www.youtube.com/watch?v=bkza0BjJdmU
妹妹線和地味子線我不要 (反桌
小q
你聽日見到某豪幫我問新田 いちか-3-
gigilouis 發表於 2011-5-6 21:51
Si





http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=45526&extra=page%3D1
伊迪安劍
白河愁 MP
不過好似同紅西就唔到地點都係算
用PSP玩返OG2
宜家睇返GBA既畫面真係驚人既畫質 !
眼昏 .. Orz
OG 動畫係唔係有兩套 ?
兩套之間有冇關係 ?
唔玩Game會唔會睇得明 ?
第一集一開始就奪魂者對古鐵(?) ?
南部響介原來係惡繹 ?
如果有兩套既其實我睇緊邊套 ?- -
OG 動畫係唔係有兩套 ?
兩套之間有冇關係 ?
唔玩Game會唔會睇得明 ?
第一集一開始就奪魂者對古鐵(?) ?
南部響介原來係惡繹 ?
如果有兩套既其實我睇緊邊套 ?- - ...
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 08:29
OG1主要係SRX小隊
OG2反而係響介係依姐
1812# 五更瑠璃


第1套係講DC戰爭
第2套係講DC戰爭,比安死之後既事
個個響介係影鏡原本身處個個世界既人黎,唔係現在世界既響介~

第一集雖然有關系,但因為講得好亂+畫風爛
所以唔睇冇咩所謂~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
用PSP玩返OG2
宜家睇返GBA既畫面真係驚人既畫質 !
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 08:10
詳細希望


另3000機可否一路叉電一路玩 ?
返回列表