OG1主要係SRX小隊 OG2反而係響介係依姐 gigilouis 發表於 2011-5-7 08:53
1812# 五更瑠璃 第1套係講DC戰爭 第2套係講DC戰爭,比安死之後既事 個個響介係影鏡原本身處個個世界既人黎,唔係現在世界既響介~ 第一集雖然有關系,但因為講得好亂+畫風爛 所以唔睇冇咩所謂~~~ ... 白河 發表於 2011-5-7 09:12
TOP
詳細希望 另3000機可否一路叉電一路玩 ? Wilson 發表於 2011-5-7 12:10
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
後天性コミュ障
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
GBSP 模擬機器 嗯 買左 ? 五更瑠璃 發表於 2011-5-7 12:43
1815# Wilson 3000可以,冇問題~~ 白河 發表於 2011-5-7 12:46
1816# 五更瑠璃 拉托第2輯先出~~ 白河 發表於 2011-5-7 12:50
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
另 , 要S/L一定要按"P制"返翻PSP主菜單入GAME咁麻煩 ? 有冇好似NDS咁L+R+START+SELECT就返翻隻GAME的主菜單 ? Wilson 發表於 2011-5-7 13:46
OG 動畫係唔係有兩套 ? 兩套之間有冇關係 ? 唔玩Game會唔會睇得明 ? 第一集一開始就奪魂者對古鐵(?) ? 南部響介原來係惡繹 ? 如果有兩套既其實我睇緊邊套 ?- - ... 五更瑠璃 發表於 2011-5-7 08:29
1816# 五更瑠璃 嗯, 第一輯另外仲有個番外篇, 個人覺得好睇過第一輯正傳好多~~ 拉托第2輯先出~~ 白河 發表於 2011-5-7 12:50
Kenz 當前離線
きららちゃん
窗 當前離線
超高校級の戀戀控
紳士的話題 求alice soft跨牆方法 大帝國2人物介紹&sample voice Kenz 發表於 2011-5-7 18:51