免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
OG1主要係SRX小隊
OG2反而係響介係依姐
gigilouis 發表於 2011-5-7 08:53
1812# 五更瑠璃


第1套係講DC戰爭
第2套係講DC戰爭,比安死之後既事
個個響介係影鏡原本身處個個世界既人黎,唔係現在世界既響介~

第一集雖然有關系,但因為講得好亂+畫風爛
所以唔睇冇咩所謂~~~ ...
白河 發表於 2011-5-7 09:12
即係如果想明哂人物關係兩輯都要睇 ?
第一輯有冇拉托 ?-3-(拖
詳細希望


另3000機可否一路叉電一路玩 ?
Wilson 發表於 2011-5-7 12:10
GBSP 模擬機器



買左 ?
1815# Wilson


3000可以,冇問題~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1816# 五更瑠璃


嗯,
第一輯另外仲有個番外篇,
個人覺得好睇過第一輯正傳好多~~

拉托第2輯先出~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
GBSP 模擬機器



買左 ?
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 12:43
wow

昨天入手了
1815# Wilson


3000可以,冇問題~~
白河 發表於 2011-5-7 12:46
good !


另 , 要S/L一定要按"P制"返翻PSP主菜單入GAME咁麻煩 ?
有冇好似NDS咁L+R+START+SELECT就返翻隻GAME的主菜單 ?
1816# 五更瑠璃

拉托第2輯先出~~
白河 發表於 2011-5-7 12:50
東尼你係咪有D咩誤會 Or2 ?
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-7 18:07 編輯
另 , 要S/L一定要按"P制"返翻PSP主菜單入GAME咁麻煩 ?
有冇好似NDS咁L+R+START+SELECT就返翻隻GAME的主菜單 ?
Wilson 發表於 2011-5-7 13:46
Z2 L+R+SELECT+?(唔記得仲洗唔洗按其他製)
可以屈S/L

有冇得快速RESTART遊戲是看遊戲本身有沒有設定
SRWZ2製作組算厚道設計USER FRIENDLY明比你屈S/L
OG 動畫係唔係有兩套 ?
兩套之間有冇關係 ?
唔玩Game會唔會睇得明 ?
第一集一開始就奪魂者對古鐵(?) ?
南部響介原來係惡繹 ?
如果有兩套既其實我睇緊邊套 ?- - ...
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 08:29
其本上同GBA(毆
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-7 18:32 編輯
1816# 五更瑠璃


嗯,
第一輯另外仲有個番外篇,
個人覺得好睇過第一輯正傳好多~~

拉托第2輯先出~~
白河 發表於 2011-5-7 12:50
"第一輯是DC戰爭,第二輯...."
虛空使者淚目=3=

兩套都唔好得去邊(毆
比較上第2輯好睇D
但第2輯尾段武器10段改
冇BOSS壓到場= =
小Q

issac
kookip        
ivanchan
都有新pm 請查收
本帖最後由 Kenz 於 2011-5-7 18:50 編輯

Z2脫力 還是玩番AP的拉米婭好
劇情中文化之佘 現在還有個人修正版
擺脫公交車版的糞介面後 令我有番d動力
紳士的話題

求alice soft跨牆方法
大帝國2人物介紹&sample voice
本帖最後由 oz13msOO 於 2011-5-7 20:51 編輯

1827# Kenz
建議你上G網/NICO...比較簡單
小Q

kookip的pm我已回覆
紳士的話題

求alice soft跨牆方法
大帝國2人物介紹&sample voice
Kenz 發表於 2011-5-7 18:51
?!
咁快出大帝國2?
返回列表