免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
Z2 L+R+SELECT+?(唔記得仲洗唔洗按其他製)
可以屈S/L

有冇得快速RESTART遊戲是看遊戲本身有沒有設定
SRWZ2製作組算厚道設計USER FRIENDLY明比你屈S/L
oz13msOO 發表於 2011-5-7 18:06
L+R+SELECT+START
?!
咁快出大帝國2?
窗 發表於 2011-5-7 21:52
剛才留意唔到個2字
我表示震驚!
剛才留意唔到個2字
我表示震驚!
oz13msOO 發表於 2011-5-7 22:22
唔知自己打左個2字
我表示更震驚!
紳士的話題

求alice soft跨牆方法
大帝國2人物介紹&sample voice
Kenz 發表於 2011-5-7 18:51
好孩子不要點
1821# Wilson


可能因為我對佢愛唔大XD!!!!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1824# oz13msOO


第2輯睇隊長就夠了,

虛空使者比起影鏡,
出唔出場對我黎講冇分別,一個我都唔記得~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
東尼你係咪有D咩誤會 Or2 ?
Wilson 發表於 2011-5-7 13:48
?
其本上同GBA(毆
oz13msOO 發表於 2011-5-7 18:10
我啤你 !
我啤你 !
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 23:30
對了,如果想問你星期一時間的話......我應該明天晚上問還是星期一才問?
對了,如果想問你星期一時間的話......我應該明天晚上問還是星期一才問?
大道寺知世 發表於 2011-5-7 23:32
嗯 .. 老實講宜家如果前一日問我係咪一定得閒我一定答你唔到
即日問既如果屋企人臨時叫我出去食野行街/VA 開堂點算 ,唔通你叫我為左玩卡話唔好咩
其實宜家我根本冇你想像中咁得閒 -o-
1824# oz13msOO


第2輯睇隊長就夠了,

虛空使者比起影鏡,
出唔出場對我黎講冇分別,一個我都唔記得~~
白河 發表於 2011-5-7 23:24
1期重點是伊古拉姆啊!
1824# oz13msOO


第2輯睇隊長就夠了,

虛空使者比起影鏡,
出唔出場對我黎講冇分別,一個我都唔記得~~
白河 發表於 2011-5-7 23:24
虛空使者在OG1的戲份只是串串場同連下監察者
要有戲份大概等西西男出來吧
?
五更瑠璃 發表於 2011-5-7 23:30
拉託在OG1已出場
只是穿軍服 , 蘿莉裝只出現一話
1期重點是伊古拉姆啊!
oz13msOO 發表於 2011-5-8 00:10
+1
(字數
12話中
SR POINT只拎左6
真係自己都想耻笑自己 =   =
返回列表