免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
BO
隻紅蓮點 ?
蘿莉裝只出現一話
Wilson 發表於 2011-5-8 01:20
集數詳細
我想剩係睇第二輯

重玩OG2
拉托出場個關試左幾次
SRPOINT點都係差一部機先拎到
其實係唔係拎得SRPOINT越多跟住既關就會越難玩 ?
如果係咁點解個個都想做M (啥
1847# 五更瑠璃
我問佢星期一交收得唔得
?
我話緊可翔式
1850# 五更瑠璃
有個idea!
不如問下紅西肯唔肯放 可翔式*2=220 再回佢
1850# 五更瑠璃
有個idea!
不如問下紅西肯唔肯放 可翔式*2=220 再回佢
Kenz 發表於 2011-5-8 01:39
點解要問紅西 ?
都話魯魯爸一百蚊一隻好多人要
好彩我一見到就幫你HOLD定先 (挺
1852# 五更瑠璃
因為佢有 可翔式*2 120@
...不過其實冇關係 回gundam2002問$100肯唔肯放
1852# 五更瑠璃
因為佢有 可翔式*2 120@
...不過其實冇關係 回gundam2002問$100肯唔肯放
Kenz 發表於 2011-5-8 01:42
請加油
雖然我開始覺得可翔式真係可以唔落都冇問題
本帖最後由 Wilson 於 2011-5-8 02:00 編輯
集數詳細
我想剩係睇第二輯

重玩OG2
拉托出場個關試左幾次
SRPOINT點都係差一部機先拎到
其實係唔係拎得SRPOINT越多跟住既關就會越難玩 ?
如果係咁點解個個都想做M (啥 ...
五更瑠璃 發表於 2011-5-8 01:33
我已忘了

s/l多幾次就ok
我不用改機都拎到
不過冇係15,16話拎隱藏武器係難打d

隱藏last stage(真last stage)要熟練度>=35才出現
加上拎到代表自己(運氣and實力)ok
其實用S/L都唔算實力
不過唔用又對唔住自己=3=(毆
12話中
SR POINT只拎左6
真係自己都想耻笑自己 =   =
Wilson 發表於 2011-5-8 01:21
不SL嗎?(毆
本帖最後由 Wilson 於 2011-5-8 03:51 編輯
不SL嗎?(毆
oz13msOO 發表於 2011-5-8 02:54

S/L讀的時間比NDS的耐加上S/L後bgm係播返果關的bgm而不是S/L前播緊的bgm
一整個脫力 , 都廢事S/L了
其實用S/L都唔算實力
不過唔用又對唔住自己=3=(毆
oz13msOO 發表於 2011-5-8 02:52
人品凌駕實力 /.\
返回列表