Arbalest優 當前離線
超高校級のArbalest
TOP
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
http://www.youtube.com/watch?v=5B6_-Cko8tM&feature=player_embedded 要高畫質買PSV 坑爹 ? Riko 發表於 2012-9-19 16:55
Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
浮雲 有手感不就可以了嗎 ?=3= oz13msOO 發表於 2012-9-19 17:42
BIO5同BIO6係高清畫質同高清畫質比 畫質已經合格當然係其次 ,變相手感 ,視點同故事氣氛就係最重要既野 GE係PSV(高清)同PSP(有狗牙,上世代畫質)點同喎華生 =3= ... Riko 發表於 2012-9-19 17:51
如果PSP做到高清一早做左啦 咁一齊買PSV 做索索=3= oz13msOO 發表於 2012-9-19 18:51
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
綠色魯魯機體選擇太少 亡国のアキト幾時有新卡 (敲碗 Riko 發表於 2012-9-19 19:37
係都OG6出左先 =3= (巴 Wilson 發表於 2012-9-19 20:00
殘念のアキト 跟本無乜機.. 其實佢真係算...出晒 Arbalest優 發表於 2012-9-19 21:11
觸Q又想比人插入了 (遠目 Arbalest優 發表於 2012-9-19 21:11
Kenz 當前離線
きららちゃん