免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1242# gigilouis


唔知 可能我會自己買包書膠算
因為我可能都會買過卡盒 細盒實在唔方便
http://www.youtube.com/watch?v=5B6_-Cko8tM&feature=player_embedded
要高畫質買PSV
坑爹 ?
Riko 發表於 2012-9-19 16:55
浮雲
有手感不就可以了嗎 ?=3=
浮雲
有手感不就可以了嗎 ?=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-19 17:42
BIO5同BIO6係高清畫質同高清畫質比
畫質已經合格當然係其次 ,變相手感 ,視點同故事氣氛就係最重要既野
GE係PSV(高清)同PSP(有狗牙,上世代畫質)點同喎華生 =3=
好 星期六日有副純藍BC 同純綠BC 了
人妻非常好..
為人妻要收同砌的DECK~
本帖最後由 oz13msOO 於 2012-9-19 18:52 編輯
BIO5同BIO6係高清畫質同高清畫質比
畫質已經合格當然係其次 ,變相手感 ,視點同故事氣氛就係最重要既野
GE係PSV(高清)同PSP(有狗牙,上世代畫質)點同喎華生 =3= ...
Riko 發表於 2012-9-19 17:51
如果PSP做到高清一早做左啦
咁一齊買PSV
做索索=3=
如果PSP做到高清一早做左啦
咁一齊買PSV
做索索=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-19 18:51
區區一隻GE唔夠動力推動我買維他P做索索 =33=
暫時會因為一隻GAME令我有動力出新主機既都係得BIO同PKM呢兩隻唄
綠色魯魯機體選擇太少
亡国のアキト幾時有新卡 (敲碗
1252# Riko


起碼都下年年頭~~~(笑
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
綠色魯魯機體選擇太少
亡国のアキト幾時有新卡 (敲碗
Riko 發表於 2012-9-19 19:37
係都OG6出左先 =3= (巴
係都OG6出左先 =3= (巴
Wilson 發表於 2012-9-19 20:00


白河接龍 !
觸Q又想比人插入了 (遠目
殘念のアキト 跟本無乜機..
其實佢真係算...出晒
殘念のアキト 跟本無乜機..
其實佢真係算...出晒
Arbalest優 發表於 2012-9-19 21:11
人地劇場版都未播完仲有三集未放映你就話人地出哂
仲未計幾個幾乎肯定有專用機但未出場既角色囉
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
觸Q又想比人插入了 (遠目
Arbalest優 發表於 2012-9-19 21:11
咁鍾意觸手前觸手後我成全你 (茶
1256#
就在此時
鬼作大叔登場!
返回列表