免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
(qoo6)
連pkm都冇乜聽過佢有玩
估不到 Or2

下次有乜pmc想要未可以試下問下佢馬交有冇 ?
Wilson 發表於 2012-10-7 21:56
其實好多多多多多多多多多多都想要
不過最想搵返都係劇場版記念卡第二彈
當時因為比起第一彈價錢貴左卡又少左所以冇買到 ..OTL
TONYTONY我下次拎張272俾你
2237# Riko


嗯~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
2237# Riko


嗯~~
白河 發表於 2012-10-7 22:10
張尼爾SPEC2好靚 !=333=

你係159訂天元full set?
2238# 白河


+1,
好有氣勢~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
..新室呢 ?(敲碗
白河有沒有3張多?
2243# Kenz

有,下次俾你~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
..新室呢 ?(敲碗
Riko 發表於 2012-10-7 22:28
等bobo下次生日 (天

有冇人有3多可以放 ?
我唔想去卡舖收$10@咁貴
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
1344
有冇人有3多可以放 ?
我唔想去卡舖收$10@咁貴
Wilson 發表於 2012-10-7 22:47
冇多...
等bobo下次生日 (天
Wilson 發表於 2012-10-7 22:45
ガ━━(゚Д゚;)━━━ン?!
2240# gigilouis


係呀 直接搵KEN哥
本帖最後由 Kenz 於 2012-10-8 00:09 編輯

第二季天人艦斬了拖爛衫 電影版的更是和原本的沒有分別
真坑爹=3=
DIVA卻比較平 而且支Photon Blaster Cannon又勁 應該買佢
返回列表