免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
SISTERPRINCESS有冇出過高畫質版本 ?
搵到既片源畫質都好差 ,,
691# Riko


呼呼呼,其實上水都近屯門吧!?
大家都係新界區~~XD!!!!!!
白河 發表於 2012-11-18 23:30
688# Riko

香港地方細
可能佢住開外國地方係唔習慣WWW
Arbalest優 發表於 2012-11-18 23:43
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 gigilouis 於 2012-11-19 19:37 編輯
SISTERPRINCESS有冇出過高畫質版本 ?
搵到既片源畫質都好差 ,,
Riko 發表於 2012-11-19 19:15
DVD畫質都係差
10年以前既野就算啦-3-
DVD畫質都係差
10件以既野就算啦-3-
gigilouis 發表於 2012-11-19 19:27
嘖 ..想重睇一次但係想搵最好畫質既版本
嘖 ..想重睇一次但係想搵最好畫質既版本
Riko 發表於 2012-11-19 19:34
睇下有冇機會好似GGG咁出BD或SEED出HD-3-

睇一睇先發覺冇打赫萊森但係打左二代機
考慮緊放唔放副勇警好 ..-3-
副OG黑好齊料
搞到我想放左佢 -_________-
本帖最後由 gigilouis 於 2012-11-19 20:38 編輯
考慮緊放唔放副勇警好 ..-3-
Riko 發表於 2012-11-19 20:04
放之前比我換J-DEKER-3-
副OG黑好齊料
搞到我想放左佢 -_________-
Riko 發表於 2012-11-19 20:14
放啦放啦
倍我淨玩SC XD
我反而想要J-Deker =3=
BO
有冇2張紅蓮可翔式,1張星Q借 -3-?
放之前比我換J-DEKER-3-
gigilouis 發表於 2012-11-19 20:29
我反而想要J-Deker =3=
Kenz 發表於 2012-11-19 20:32
諗緊 !
放啦放啦
倍我淨玩SC XD
gigilouis 發表於 2012-11-19 20:31
放左OG黑仲有半副OG紅同機械天使
點剩係玩SC ..)3(
返回列表