免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
https://twitter.com/fireball_aki ... 87140098048/photo/1
...
真係有八極有艾魯比昂 -,-
991# Riko


對我0影響wwwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
https://twitter.com/fireball_akiba/status/272207287140098048/photo/1
...
真係有八極有艾魯比昂 -,-
Riko 發表於 2012-11-24 23:59

依槍超痛 orz
3副中哂

依槍超痛 orz
3副中哂
gigilouis 發表於 2012-11-25 00:55
我都差唔多 ..OTL
如果RE埋境界線真係蝕到BK
我都差唔多 ..OTL
如果RE埋境界線真係蝕到BK
Riko 發表於 2012-11-25 01:00
睇佢應該re到去eb1
中間仲有set tb應該唔會出事
orz
睇佢應該re到去eb1
中間仲有set tb應該唔會出事
orz
gigilouis 發表於 2012-11-25 01:10
仲有一大堆未公佈隨時境界線都有份 ..Orz
其他我玩過既都算
隻腳部限定同白騎我玩都未玩過就RENEW算點
仲有呢幾彈根本專錶魯魯PLAYER
原本一副2000蚊既卡組俾佢搞一搞到時1000蚊都未必有
白金不爽
為左放3張腳部限定某Q聽日12:00pm要過到MK ..嘖
幫部3DS叉定電聽日過藍藍魯玩傭兵3D清成就算
991# Riko


對我0影響wwwwww
白河 發表於 2012-11-25 00:06
.. 少年你想成為沙包嗎 ?我可以幫你哦 (磨拳擦爪
突然覺得 咁早放晒D迷彩又唔係咩野壞事 (笑)
996# Riko


你不爽明顯係因為 你本身有副係度
而唔係本身無WWW
其實有D野我唔知講唔講好..
想知就反白啦
其實E張圖唔係雜誌同官方資料...係山寨品既機會其實極高
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
996# Riko


你不爽明顯係因為 你本身有副係度
而唔係本身無WWW
Arbalest優 發表於 2012-11-25 08:18
本身無 ..?
不爽梗係因為佢再錄既野自己有好多唄
突然覺得 咁早放晒D迷彩又唔係咩野壞事 (笑)
Arbalest優 發表於 2012-11-25 08:16
反正宜家要玩又有排先RE (茶
不過白河今日唔出冇翼霸又唔玩得 ..(蹲牆角
其實E張圖唔係雜誌同官方資料...係山寨品既機會其實極高
Arbalest優 發表於 2012-11-25 08:20
咦 ..
我都想佢係假情報
不過個感覺好真好真好真真真真真真囉
返回列表