免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
W棍 有冇興趣明年買PSV玩soul sacrifice或PSO連機
我現在打單機遊戲覺得冇咩意義=3=
Kenz 發表於 2012-12-7 09:53
psv會買
隻game觀望下先 =3=
屌 !
Wilson 發表於 2012-12-7 23:06
啊啊 !
好可怕 !衰人的眼神犀利起 (ry
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
你諗多左喇
同志 XD
gigilouis 發表於 2012-12-7 23:12
嗚嗚 !不能怕不能怕不能怕不能怕不能怕不能怕不能怕不能怕不能怕 ..(碎碎念
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
1587# Wilson


故事超棒!!!!
畫面超給力!!!!!!

100滿分我俾90!!!!!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
上YOUTUBE睇招式後當打左等OST=3=(巴
oz13msOO 發表於 2012-12-7 13:22
完全相同做法...
玩返P01-S打純境界線好定混聖戰士好 ..-3-
Riko 發表於 2012-12-4 20:11
想用番?
一係我收佢個D 睇下你約唔約到佢交收
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=75877&extra=page%3D1
想用番
一係我收佢個D 睇下你約唔約到佢交收
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=75877&extra=page%3D1
Kenz 發表於 2012-12-8 01:20
某Q已經約左交收TRADE多三張返黎(`・ω・´)
聖戰士我已經放緊

不過呢個人會散放咩 ?
雖然放得OK平
某Q已經約左交收TRADE多三張返黎(`・ω・´)
聖戰士我已經放緊

不過呢個人會散放咩 ?
雖然放得OK平
Riko 發表於 2012-12-8 01:22
咁快唔玩聖戰士雙機?

佢有寫 散PM開價
咁快唔玩聖戰士雙機?
Kenz 發表於 2012-12-8 01:30
主打赫托雙機副野要構築特化
根本唔會有位打一堆非連動卡
諗住放左迷彩先
MEGA雙機同其他都唔放住
五彈比爾拜因儲簿 (茶
佢有寫 散PM開價
Kenz 發表於 2012-12-8 01:30
Si
咁你咪睇下收唔收埋雙機同二代囉
突然再來一次設定吐糟

Q :教練 ..教練 ..!請告訴我 !告訴我海神航到底是什麼人 ..!
教練 :... 這種事你不用知道
Q :.. 無論如何都不可以嗎 ?
教練 :... 對 ,這是為了保護你的安全 ,有些東西還是不要知道會比較好
Q :... 那麼 !請告訴我那班妹妹是什麼回事 !
教練 :... 妹妹有什麼奇怪的嗎 ?(移開視線
Q :普通的妹妹那有可能會有十多個阿阿阿阿阿阿 !
教練 :爸爸媽媽看來很努力呢 ..這就是年輕嗎
Q :而且幾乎全部都是兄控 !
教練 :就算是哥哥只要有愛就沒問題啦
Q :每個頭髮顏色都不同耶 !
教練 :染的
Q :?!
教練 :染的
Q :......
教練 :......
Q :...... 嗚嗚
教練 :...... 不要哭了也不要吐糟 ,設定就是這樣的 (拍
Si
咁你咪睇下收唔收埋雙機同二代囉 ...
Riko 發表於 2012-12-8 01:38
可以的話你幫我睇下抵唔抵收先
可以的話你幫我睇下抵唔抵收先
Kenz 發表於 2012-12-8 03:01
?
你指 ?
本帖最後由 Kenz 於 2012-12-8 11:14 編輯
?
你指 ?
Riko 發表於 2012-12-8 03:24
開價睇佢放唔放
我應該係會收黎放
雙機我係打分身可能用唔到
二代會混警察但是我預定入班英國佬入去先
GGO 2013年春
http://www.youtube.com/watch?v=vqqkUkNZKRQ
島民果然棒
搵島民支援一日就搵到 (≧∀≦)/
返回列表