免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
開價睇佢放唔放
我應該係會收黎放
Kenz 發表於 2012-12-8 10:48
我都係唔明你講乜
收黎放 ..?~______~
我都係唔明你講乜
收黎放 ..?~______~
Riko 發表於 2012-12-8 17:34
即是出左eb之後砌新卡組玩一陣試下
唔合用就盡早放掉
即是出左eb之後砌新卡組玩一陣試下
唔合用就盡早放掉
Kenz 發表於 2012-12-8 18:30
?
你其實想收D咩 ?
而且如果幫你PM你想某Q開幾錢 ?
吉吉家蒸餾咖啡 ,好飲(`・ω・´)
REPURE故事時間點到底係幾時 ?
哥哥大人變得帥過頭了吧 ?應該說根本是其他人了吧 ?是吧 ?
Big lemon coke
我唔識ps3點去換碟
唔知點去整隻碟出黎 Dr2
Big lemon coke
我唔識ps3點去換碟
唔知點去整隻碟出黎 Dr2
Wilson 發表於 2012-12-8 18:54
Menu見唔到開啟光碟機之類既選項 ?
Menu見唔到開啟光碟機之類既選項
Riko 發表於 2012-12-8 18:55

只有個實體制可開光碟機蓋 , 但碟不會推出來
4012系列好似只可手動換碟
?
你其實想收D咩 ?
而且如果幫你PM你想某Q開幾錢 ?
Riko 發表於 2012-12-8 18:35
一直講緊這個貼裏面的本多和雙機
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=75877&extra=page%3D1

只有個實體制可開光碟機蓋 , 但碟不會推出來
4012系列好似只可手動換碟
Wilson 發表於 2012-12-8 19:01
咦 ..
實體制冇反應 ?
成功
屌 ! 手動換碟真係覺得好易整壞
一直講緊這個貼裏面的本多和雙機
http://hkacgf.net/viewthread.php?tid=75877&extra=page%3D1
Kenz 發表於 2012-12-8 19:01
雙機我係打分身可能用唔到
Kenz 發表於 2012-12-8 10:48
... 我已經不懂堅棍你在想什麼了 !
成功
屌 ! 手動換碟真係覺得好易整壞
Wilson 發表於 2012-12-8 19:12
???
手動即係點 ?
夾硬扯個光碟盆出黎 ?
二代開$180@3
赫萊托利開$320@3
同我收返黎既價錢一樣
有冇問題 ?
冇問題某Q就PM佢
二代開$180@3
赫萊托利開$320@3
同我收返黎既價錢一樣
有冇問題 ?
冇問題某Q就PM佢
Riko 發表於 2012-12-8 19:16
冇問題
返回列表